Pek Pretty Gördüm Kendimi..:)

22 Temmuz 2010 Perşembe
Flormarın yeni çıkardığı Pretty Compact serisi pek çoğunuz gibi benim de ilgimi çekmekteydi. Ama zulada tükenmek nedir bilmeyen ürünler olunca pek hevesli yeltenemiyorsunuz bu cins bi alışverişe.

Ama bugün alışveriş merkezinde flormar standında rastlayınca kendisine dayanamadım aldım. Bronzer ve allık olarak iki kısımlı p116'yı seçtim. Fiyatı ise sadece 7 Lira. Gramajının az olması da avantaj bana göre. Şimdilik herşey ok. görünüyor.


Bu da göz üstüne eyeliner uygulamadığım sözüm ona günlük makyajım, fakat yıldızım fotoğraf makinasının flaşıyla hiç barışık değil. Olduğundan abartılı göstermek büyük haksızlıkk, tanrıya havale ediyorum onu..:(

3 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Canım benim çok yakışmış.Renklerde çok güzel, çokta güzel durmuş.Güle güle kullan. Biraz koyu görünüyor ama abartı değil, zaten o fotoğraf makinelerinden nedir çektiğimiz, bir türlü istediğimiz gibi olmuyor.

cecilia dedi ki...

AtolyeKedi; Beğenmene sevindim şekerim, evet bronz oldu biraz yanaklar yandıktan sonra koyu iyi gider diye düşündüm :)

Yeşim dedi ki...

Bence hiç abartılı değil. Hep diyorum kaş, göz güzel maşallah. Ne sürersen sür çok yakışıyor sana tatlım :) Güle güle kullan yeni cicişlerini :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails