Kot Tayt ve Galata Kulesi..:)

27 Haziran 2010 Pazar





Kuzenimin hediyelerinden bir kombin çıkarttım dün..

Kot taytım, gri tişörtüm, birbirinden bağımsız ama şekerliğine inandığım severek takıştırdığım aksesuarlarımla böyleydim bugün...Babet giymiştim altına yarısı çıktığından o fotoğrafı ekleyebildim :)


Galata Kulesi, arnavut kaldırımlı yokuşlu tarihi sokaklarda günün manzarası olsun dedik..
Bu akşam tatile çıkıyorum...Kısa bir ayrılık olacak. Döndüğümde tekrar görüşmek dileğiyle..sevgilerrr...

12 yorum:

Mystery dedi ki...

cici olmuşsun canııım :)) iyi tatiller diliyorum sana :)

Atolyekedi dedi ki...

Ceciliacım çok güzel çıkmışsın kız nazar değmesin maşşallah. Çok yakışmış giydiklerin. Hepsi çok güzel güle güle kullan canım

Unknown dedi ki...

Küpelerin çok ciciymiş canım :)

Unknown dedi ki...

Küpelerin çok ciciymiş canım :)

Stil Direktoru dedi ki...

kuzen kombini :)

Kbr-Bhdr dedi ki...

ii tatilleer şekeriim:) özle beni emi:)

Yeşim dedi ki...

Canımmm iyi tatiller. Güzelce dinlen gel :) Kombin çok güzel :) Galata yokuşundaki resmine bayıldımmm. Tatil resimlerinle birlikte bekliyorum dönüşünü.

Adsız dedi ki...

Enee 2 sevdiğim şey var burda ceci&galata..
İncik boncuklarını çok beğendim banane banane bende istıyrımmm:p
Son olarak sözlerimi bir şarkıyla noktalamak isterim efenim..Saçlarını dağıtırsınnn rüzgarlaraa bırakaırsınnn -->gerisini bilmom/ (2.resimde saçını savurmuşsun ona istinaden:D)
öptüm mucuk mucuk!

Adsız dedi ki...

canım iyi tatiller muhtemelen ben bu yorumu bıraktıgımda sen güneşin deişzin keyfini cıkarıyor olacaksın, bütün bir yılın stresini atmanda yardımcı olur bu güzelim tatil, çok eğlen çok gez ve bol bol denizin tatilin tadını cıkart. döndüğnde enerji patlamaları yasayn ceci olarak aramıza dalıs yap =)

Kikirdek Kedi dedi ki...

Mimledim seni :)))

http://ohmydollzeglencesi.blogspot.com/2010/07/mim.html

pınar dedi ki...

Ceci, merak ettim boyun kaç ? bu arada fotoğraf çekimi çok başarılı :)

atelier-mia dedi ki...

merhaba.masallarmavidir bloğuna çiçekli takılar için yorum bırakmışsınız.ben bu ürünlerden yapıyorum.bloğuma ve pasajıma beklerim.ayrıca düzenlediğim yarışmada bu takılardan hediye edicem.görüşmek üzere

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails