İşkolik oldumm!

9 Haziran 2010 Çarşamba



İşler çok yoğun...Makyaj bile yapamadan günü tamamlıyorum.
Eve gelince kendimi direkt yatağa atıyorum.
İştahım kapalı, yemek filan yemiyorum.
Varın siz düşünün.
(Yukardaki resimlerde bol bol yiyecek görülmekte fakat bunlar mazide kaldı, değişik zamanlarda çekilmiş masa fotoğraflarını derledim, yanı şu sıra ekrana gömülü çalışıyorum, konsantrasyonumu artırıp, stresimi azaltsın diye sakız çiğniyorum sadece, bide ağzım çok kuruyor, bol bol su içiyorum, iki sürahi kadar..)

Tatile ihtiyacım var...Havaların durumuysa moral bozmaya birebir. Artık yazın geldiğine inanmak istiyorum, terlemek istiyorum ben ya. Ve deniz, kum, güneş, sessizlik, uzaklık..İstanbul'dan kaçış..eğlence, dinlenmece...
İnşallah diyorumm..İnşallah! :)

11 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Canım benim ya. İşşallah azalır işler diycem ama olmaz, Allah arttırsın desem sana kıyamam. Geçer işallah tatlım ne diyeyim dikkat et kendine de hasta falan olma. Artık vitamin falan iç, yemek yiyemiyosan canım ya. İyi bak kendine

Ayshenur dedi ki...

metropoller be cnmm bu bize yaptığı:S
ay fena duygusalım sanada buluaştrmadan tüm iilik dileklerimi sunup kaıım en iisi:D:D

Cok dikkat et kndine vitamin fln al,Beslenmni zorlada olsa aksatma lütfen;)

kozmetikperisi dedi ki...

cnm benim yaa umarım işten başını kaldırıp gesmeye tosmaya vakit bulursun hafta sonu:)

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

sanırım artık hepimizin ihtiyacı var tatile :((

Hürrem Sultan dedi ki...

Slm Cecilia:

Tuba Büyük üstüne benzettin beni demek e telekkür ederim ozaman beğenirim.Sibel Can, Aşk-ı memnu'daki Nihal'e de benzetilmişliğim vardır:))

Tatil istemekte çook haklısın yaz geldi ve deniz herkesi çekiyor...

iştahın yokmuş süper keşke benimde olmasa:)
öpücük

nehircce dedi ki...

İnşallah canım,bende çok istiyorum.Bu sene çok yordu bizi bu şehir.sevgier..

gunesyuksel dedi ki...

insallah cnm ya.. İinsallah bı haftasonu da olsa bı cımlere yayıl kuzum ya. piknik yap.. güzel güzel fotolar cekil.. o bile motivasyonunu artırıyo gercekten..

cecilia dedi ki...

AtolyeKedi: Tatlımcım çok çok teşekkür ederim, benidüşünen arkadaşlarım olduğunu bilmek bile bana iyi geliyor, iyidilekleriniçin teşekkür ettim, öptüm :X

Ayshenur; sorma cnm bu şehrin yoğunluğunda kaybolup gittik kendimizi unuttuk, biraz kendimize vakit ayırmalı,önerin ve ilginiçin sağol, sevgiler :)

kozmetikperisi; inşallah cnm haftasonunu en güzel şekilde değerlendirmeye çalışıcam artık..

STİL SAHİBİ BAYANLAR; evet ama ya bian önce gidelimm tatile..:):

Hürrem Sultan; rica ederim cnm çok beğenirim tuba büyüküstünü, ah ah iştahım bi açılınca da tam açılıyo ama :)

nehirce; inşallah kaçarız biyerlere dinleniriz cnm, sevgiler benden de..

gunesyuksel; umarım şekerimm zaten tek umudum haftasonları ve güneşli hava:)

Duygu Fedakar dedi ki...

hepmiz öleyiz ya çok zor senin iş benm okul hiç bitmiyor çalışmak:) napalım artık sabretmek lazım:)

Kbr-Bhdr dedi ki...

allah kolaylık versin tatlım. işler güçlerr zor valla. bnde sınavlarım arasında boulmaktaım bgnlerde:s
o tatileede öle bi ihtiyacım var kiii peeeeyyyy!

cecilia dedi ki...

simon; evet cnm sabır sabır ya sabır :)

Kbr- Bhdr; sağol şekercim, umarım sınavalrın iyi geçmiştir ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails