Gelin Makyajı & Saçı

31 Ocak 2013 Perşembe
 Haftalar, aylar geçti üzerinden.
Ama resimlerimize baktıkça o günü yeniden yaşıyorum ben.Yeni yeni detayları keşfediyorum.Mesela makyajım ne güzel olmuştu, tam istediğim gibi...
Kuaför konusunda doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum her defasında.


Öncelikle olabildiğince romantik tonlarda pembe bir makyaj istiyordum.
Tabi çok  doğal olup sönük kalmak da istemediğimden belli noktalara vurgu yapılması lazımdı, gözler gibi...


Kirpik konusunda sınırım yoktu, istediğim kadar abartabilirdim.
Bir gelini güzel gösteren gelinliği ama fotoğraflarda kesinlikle gözler, kirpikler...  
O gözlerin içi gülmesi lazım ya hani işte öyle bişey gözler önemli yani..


 Dudaklar daha doğal daha masum, soft pembe...
 
Bu arada bizim kızların isimleri itinayla yazılıyor ayakkabı altına..


Bu pozu fotoğrafçımız için verdim yoksa makyajıma el sürmedim :)


Kuaför mevzusuna girmişken bir diğer önemli nokta saça değinelim.
Ne istediğini bilmek çok önemli. Zaten prova da şart, en azından bir fikir oluşuyor kafanızda.Benim istediğim oldukça tepede, prenses topuz diye tabir edilen bir modeldi...Dağınık modellerden kaçtım hep zira gün boyunca dayanacak, derli toplu, yüzümü öne çıkaran bir model istiyordum, maşayla bile kıvırttırmadım saçımı,dümdüzdü.


Ahh minnoşlarım benim nasıl da sardılar etrafımı...


Duvağımı topuzumun altında istiyordum hep. Zaten topuzum çok tepede olduğu için kafamın çok altında gözükmeyecekti duvak.


Topuzum ne kadar düz, sade görünse de dikkatli bakılınca ufak detayları farkediliyordu. Ön kısmı farklı olsun diye çapraz olarak geriye tarandı, düz de olabilirdi ama düz sanki içime sinmedi...


Sorunsuz bir kuaför macerasıydı. Bu arada ben kuaföre çok kalabalık olmayan bir grupla gittim, arkadaşım, halam ve eşimin ablası ile. Bu da hem rahatlık, hem hız sağlıyor, tavsiye olunur.
2013 gelinleri ne heyecanlıdır şimdi :)
Darısı ve daha güzeli onların başına..

26 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel görünüyosun, her şeyin istediğin gibi olması fotoğraflara da yansımış :) darısı herkesin başına :)
evleniyorumm.blogspot.com

Mia Wallace dedi ki...

allahım ne güzel olmuşsun ve ne güzel tercihler bunlar!!!

bayıldım bayıldım sana..

mutluluklar ceciliam..

kristal taşlarım dedi ki...

Benim de haziranın 9unda düğünüm var. Şimdiden saç modellerine ve makyaj stillerine dikkat etmeye başladım. Çok güzel bir gelin olmuşsunuz..
Mutluluklar dilerim..

aysp dedi ki...

çok güzel bir gelin olmuşsun canım, maşalllaahhh :)

Unknown dedi ki...

harika olmuşsun cnm.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

herşey harika görünüyor, çok gzl bir gelin olmussun, ömür boyu mutluluklar dilerim...

Ayshenur dedi ki...

tatlım su gbi güzel olmusssuuuunn bayıldım inankiiiiiii darısı basımıza dyorumm ve ömür boyu mutluluklar

Unknown dedi ki...

çoooook güzel resimler .prenses gibi olmuşsun

Aquaris Blog dedi ki...

maşallah nasıl da güzel olmuşsun
makyaj sac süper bence hıc ıcıme sınmedı deme sahane gozukuyo

BOŞNAK KIZI dedi ki...

maşallah canımm bayıldımm sana bir ömür boyu mutluluklar dilerimm

GüzelGül dedi ki...

cok hos olmus canim makyajin :) ne güzel bir gelin olmussun masallah diyelim :))

Mein Blog/Blogum

AslıASLI dedi ki...

Öyle güzel olmuşsun ki, saçın makyajın, gelinliğin. Çok çok beğendim, Allah mutluluğunuzu daim etsin..

cecilia dedi ki...

gun koseoglu: teşekkürler, inşallah her gelin istediği düğünü layığıyla yaşar,darısı isteyen herkesin başına..

Mia Wallace: Teşekkür ederim tatlım, beğenmene çok sevindim, mucx :*

kristal taşlarım: çok teşekkür ederim çok sevindim sizin adınıza şimdiden mutluluklar, modellere bakın tabii ama kendi istediğinizin ne olduğuna iyi karar verin, kafanızı karıştırmayın,nacizane tavsiyem :)

Aycelce Hayat: Sağol kuzucum öpüyorum sizi ;)

Selma's world: Şımarıcam ben bugün teşekkürler :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss: Teşekkürler güzel anne :)

Ayshenur: Ah bebişim seni de gelinlik içinde görmeyi o kadar çok istiyorumki darısı ve dahası başına inşallah ;)

hayat paylaştıkça; sağol cnm evet kendini prenses gibi hissediyo insan :)

KOVA KADINIYIM BEN...: Çook teşekkür ederim cnm aslında bütün gelinler güzeldir dimi :)

BOŞNAK KIZI: Teşekkürler tatlım daha güzelleri başına inşallah ;)

Güzel Gül: Canım benim sen daha güzel olacaksın inşallah, hadi bakalım az kaldı :)

Aslı: nasıl teşekkür edeceğimi bilemedim bu güzel sözlerinize sağolun :)

lately dedi ki...

çok güzel olmuş saçın ve makyajın. Herşey tam yerinde olmuş... Hııı söylüyorum tıpkı prenses gibi ....

Es Life dedi ki...

Makyajına bayıldım, harika gözüküyor. Çok güzel olmuşsun, mutluluklar :)

Unknown dedi ki...

Ama sen cok guzelsinnnnn nazar degmesinnnnnnnnnn ♥

cecilia dedi ki...

lately: Çok teşekkür ederim tatlımm, en güzel günümüz çok güzel olalım dimi :)

Eda Dolu: Teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim ;)

Mrs. Kurtuluş: Canım benim sen daha güzelsinn mucx :*

tubitos dedi ki...

kuaföre kalabalık gitmemek en iyisi ben 3 gün de yalnız gittim :) içine sinmesi en öenmli şey canım çünkü geriye sadece fotograflar oluyor..

lazanya dedi ki...

Çook tatlı bir gelin olmuşsun.

Mutluluklar dilerim.

Darısı bana.. Erken haberim olsaydı bende adımı yazdırırdım :)

tarih84 dedi ki...

ayyy nasıl sevindimmm maşallah:)) gelin olmuş gidiyorsun:))) prenses tacın ve saç modelin tam senlik. Allah mutluluğunuzu ömürlük etsin. sevgiler

uur bocee dedi ki...

Makyajına bayıldım canım harika görünüyorsun..Ben de ins 2013 gelini olucam ama ne gelinlik ne de sac madeli konusunda kolay karar verebilcegimi zannetmiyorum , böyle görünce heyecanlandım yahu :))

Saadet dedi ki...

bu heyecanı yakın zamanda yaşamış biri olarak, fotoğraflara bakarken bile heyecanına ortak olduğumu söyleyebilirim:) ama çok güzel bir gelin olmuşsun.. mutluluklar: )

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Çok güzel bir gelin olmuşsunuz.Makyaja ve kirpiklere bayıldım.Herşeyi detaylı düşünmüşsünüz çokta iyi etmişsiniz.Ben 11 yıl önce evlendiğimde aklım bir karış havadaydı,ayrıntıları hiç düşünemedim.Mutluluğunuz daim olsun.Sevgiyle yaşayın.

senem dedi ki...

prenses gibi olmuşsunn!!! ne tatlısın sen öle yerim seni ben yaa! Makyajın şahane olmuş gerçekten ve kirpiklere bittim desem kesin bende böle abartıcammm :D

LeylaK dedi ki...

Mutluluklar :)

Unknown dedi ki...

herşeyinle harika olmuşsun canım :)
makyajın gayet yerinde ve hoş tonlarda :)
saçın tam gelinliğine uygun abartıdan uzak,gelinliğin ayakkabın harikasınn :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails