Evimi Özledim...

18 Ocak 2013 Cuma

Bazen işteyken durduk yere evimi özlüyorum...Sanki canlı biriymiş gibi, hani insan bebeğini özler ya evimi de öyle düşünüyorum..ben işteyken orda yalnız, soğuk, öksüz kalıyor sanki. Hani ev kadınımı olsaydım diye tereddütte kalıyorsun bir an, bütün gün evinle ilgilenmek de güzel olsa gerek...


Neyseki bugün Cuma diyemiyorum. Zira yarın işe gelmem gerekiyor, yarım gün de olsa çalışacağım.
Haftasonları bile o kadar mühimken...:(


Salonumuzdan küçük bir görüntü daha paylaşmak istedim.
Pembe koltuklarımı çok seviyorum...

15 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Salon takımın çok güzel canım, ve de çok haklısın.. Ev özlemi bende de var.. Ben c.tesiler hep çalışıyorum malesef, dilerim yarın senin için iş yerindeki zaman dilimin çok çabuk geçer..

nily21 dedi ki...

pembe koltuklara bayıldım..cumartesileri işe gitme konusunda ise sonuna kadar sana katılıyorum..

Unknown dedi ki...

çok güzelmiş koltuklar. güle güle kullan :)
malesef hepimiz çalışmak zorundayız. sistemin dönmesi için yani yaşamak için para lasım.

Nuray İnçak dedi ki...

Böyle güzel ev özlenmezmi herşeyin çok güzel iyi günlerde kullan.Sevgilerimle

tubitos dedi ki...

güle güle oturun canım pembe koltukların çok cici.. ben de özledim evimi annemdeyim kaç gündür..

kozmetikperisi dedi ki...

Koltuk takımın ne güzelmiş öyle bayıldım cnm:)

GüzelGül dedi ki...

canim yeni evlisinya ondan özlüyorsun evini :))

Mein Blog/Blogum

assortiek dedi ki...

:)çok güzel güle güle otur ama çalışmaya dewam sonra ewde sıkılacaksın:)herkez sorcak napıosun bütün gün ewde diye(şahsen bana-sinir oluyorum:)

Unknown dedi ki...

ooooohhh özlenmeyecek gibide değilmiş hani...zevkine bayıldımmm.ama sen işe devam et zira evdeki benim gibilerde iş hayali kurup duruyor.takipteyim.bende beklerim.sevgiler:)

KartalicEsra dedi ki...

Maalesef calısan bayanlar olarak eve karsı hep bir özlem oluyor..Ne tadını cıkarabiliyoruz ne de eşyalarımızı doya doya kullanabiliyoruz , ama bu devenin güdülmesi carkın dönmesi icin calısmaya mecburuz , bi bebiş oldugunda bi kaç ay evde kalıyoruz onda da artık göz ne esya görüyor ne ev :):)

Düş Kızı dedi ki...

Ne tatlıymış mobilyaların :))

Adsız dedi ki...

koltuklarına bayıldımmm:)

yemek blogum da var artık benim. haber vereyim dedim:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok güzell bir salonunuz var canımm özlemekte haklısın çok beğendimm :))

üzüm kuşu dedi ki...

kuzumm evinde senin gibi ne şeker öyle pembiş pembiş

lazanya dedi ki...

klasik tarz.. bende sevdim. inşallah güzel anılarınızın mekanı olur.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails