Evim Evim Çiçek Evim...

8 Ocak 2013 Salı
Çiçekleri, çiçek desenli herşeyi belki de romantikliğimden bu kadar çok seviyorum..
Hani evi neredeyse çiçek bahçesine dönüştürmüş olmam da bundan olsa gerek...
Ama şu güzellikler olmasa her yer ne kadar sıkıcı, tatsız, renksiz olurdu öyle değil mi.. :)



Bu takım seneler önce sevdiğim bir arkadaşımın doğumgünü hediyesiydi. Kendisi hamileliği nedeniyle her ne kadar düğünümüze gelmemiş olsa da hediyesi baş köşede :)


En sevdiğim köşem..



Çiçekli kafesi markafoniden almıştım. Arkadaki çerçeve hediye ama bu resimde içini doldurmamışım. 
Filler yine hediye..
Örtüler English home'dan..

Şu kablolar da gözükmese ne güzel olacak öyle dimi :)
Mumlar klasik ikeadan.
İçi lokum dolu Kastamonu evi yine hediyeydi. Lokumları bitirdik. İçine ikramlık şeker ve çikolata doldurdum :)

Orta sehpamızdaki bu çiçeği de dantelli vazo, kafesli çiçek gibi markafoniden sipariş etmiştim...




12 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

oyy yerler:)

Melislicious dedi ki...

çok tatlılar! çok hoş ve dekoratif durmuş, duvarlarını da çok beğendim:)))

Olmadı Baştan dedi ki...

Çok güzel görünüyolar :)))))))))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çiçeklerin çok güzel duvar taşlarını da çok beğendimm mutlulukla oturun evinizde :)

sevda s. dedi ki...

Bayıldım hepsi çok güzel. Duvarı ben de farkettim, çok beğendim. Mutluluklar canım :)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Çok zevklisiniz.

cecilia dedi ki...

pembe mor alg: hehe sağol cicim :)

Melislicious: Teşekkür ederim cnm, salonun bir duvarı bu şekilde ve gerçekten dekoratif duruyor.

Olmadı Baştan: Teşekkürler şekercim :)

BOŞNAK KIZI: teşekkürler cnm, duvarımız taş görünümlü duvar kağıdı cnm o kadar pratik ve kullanılabilirki ve duvar kağıdı olduğu hiç belli olmuyor, çok beğeniliyor, tavsiye ederim ;)

sevda s.: duvar en baştan beri istediğimiz bir şeydi, bizde çok seviyorum duvarımızı :) teşekkürler tatlım ;)

MAVİ TUTKU: teşekkür ederim :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Romantik romantik oh ne güzel canım :)

Kuzununannesi dedi ki...

bayıldım ben senın evıne yanı o kosene ve fotograflarına masallah dıyorum sadace

kozmetikperisi dedi ki...

Cnm ne güzel evin cicili bicili bayıldımm,Allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin cnm:)

üzüm kuşu dedi ki...

çiçek bir evin havasını nasılda değiştiriyor nasıl da güzelleştiriyor çok güzel detaylar tatlım

Es Life dedi ki...

Mumlar çiçekler eve canlılık katan şeyler, harika olmuş :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails