Evde Sinema Keyfi...

6 Ocak 2013 Pazar
Ev'lendik ama sürekli davetlere, haftanın bir kaç günü de fix olarak ailelere gittiğimizden evde pek zaman geçiremiyoruz ve neredeyse evimizi özlüyoruz. Evde vakit geçirmek bizim için lüks desem yalan olmaz :)
Yemek yapmak için haftasonunu dört gözle bekliyorum, tabii evde durabilirsek.
Soframızı hazırlayıp yemeğimizi yedikten sonra kalan vaktimizi çoğu zaman film izleyerek geçiriyoruz.
İzlediğimiz filmler birikti haliyle...


Gergedan Mevsimi
Bu filmi geçen bayram sinemada izlemiştik ama yorumlamaya fırsatım olmamıştı. Monica Belluci için izlerim diyorsanız amenna ama benim pek hoşuma gitmedi bu iran filmi, çok kasvetliydi ve havada kalan sahneler, anlatımın yetersiz olması, konunun çok da ilgi çekici olmaması sanatsal bir film olduğu gerçeğini değiştirmiyordur elbette ki ama film budur diyemiyorum...




Bu Son Olsun
Vasat


Ev
Kötü


50 First Dates (50 İlk Öpücük)
Vasat






Dragonfly (Sonsuz Aşk)
İyi



Contagion (Salgın)
İyi



Zoraki Kral
İyi



Bu aralar tabu büyük zevkimiz. Annemlere giderken bile yanımızda götürüyoruz herkese aşıladık :)


Evde film izlemenin keyfine varmışken sinemaya gitmek pek cazip gelmiyor ama stand-up gösterilerine gitmeye başladık..Akatlar Kültür Merkezinde Serdar Gökalp'in gösterisindeyiz burda ve baya güldüğümüzü hatırlıyorum...


Ve burda da Taksim Oldcity Comedy Club'da Mesut Süre'nin gösterisindeyiz...









1 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canımm yaa nasıl özendim anlatamam evlendikten sonra tamda benim yapmak istediğim şeyler evde sinema keyfi ve oyun oynamakk :) bol bol keyfini çıkarın :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails