Akşam Yemeği Daveti

11 Ocak 2013 Cuma
Dün akşam bizden sadece bir kaç ay daha kıdemli, -hatta düğünlerine gitttiğimizi daha önce yazmıştım- yeni evli arkadaşlarımızı davet ettik evimize. Üstelik hem komşuyuz hemde uzaktan akraba sayılırız. Özgenin kuzeni ile benim kuzenim sevgililer. Eşi de eşimin çocukluk arkadaşı. Hatta babalarının dükkanları yanyanaymış. Hoş bir tesadüf olmuştu öğrendiğimizde. Kuzenleri de evlendirirsek arkadaşlığımızın yanında büyük ve eğlenceli bir aile olacağız.

Menümüze gelirsek;

Mercimek Çorbası
İslim Kebabı
Mısırlı Pilav
Mantarlı Tavuk Sote
Barbunya Pilaki
Rus Salatası
Tavuklu kırmızı köz biberli salata (benim uydurmam)
Yaprak Sarması
Sigara Böreği
Muhallebili Paşa Lokumu

Bol zahmetli bir menü olarak görünüyor ama bir çoğunu sağolsun kayınvalidem hazırladı. Hafta içi olduğundan işten eve gelip hepsini yapmam mümkün olamazdı. O yüzden salataları, zeytinyağlıları ve tatlıyı bir gün önceden hazırladım. Yemeklerin beğenilmesine çok sevindim, sofra kurmak, servis yapmak stresli gibi dursa da çok keyifli aslında.
 

İşte benim yapmayı ve yemeyi sevdiğim favori tatlım.
Bir hafta içerisinde 3. yapışım bu tatlıyı. Ve en sonunda istediğim görüntüyü elde ettim.İlk yaptığımda muhallebisi çok katı olmuştu, ikinci yaptığımda ise çok sulu. Ve üçüncüde tutturdum hem görselliği hem lezzeti. Mutlaka denemelisiniz. Tarif burdan
Ben en üst kısma hindistan cevizi ve damla çikolata döktüm, ımmm nefiss...



Arkadaşlarımız incelik yapmayı da unutmamışlar...
Tatlının yanında bu yemeye kıyılmaz aşk çikolatalarını almışlar, ne güzel imalar :)


Ben çok sevdim bu misafir ağırlama işini, sizi de beklerim :)

14 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canımm maşallah yaa döktürmüşsün ellerine sağlık tatlı nefis görünüyor sofranı da çok beğendim sağlıkla ve mutlulukla daha nice güzel sofralar kurarsın inşallah :)) hediyeleriniz de çok tatlı :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Süper bir menün var canım.. Çalışan bir bayan olarak yardım almanda çok normal.. Afiyet olmuş ne güzel.. Arkadaş, akraba, komşu 3lemesi de güzel :)
MAdem çağırıyorsun düğünden sonra geliriz size :))

assortiek dedi ki...

menüyü oku oku bitmedi:)maşallah sana valla ellerine sağlık:)

cecilia dedi ki...

BOŞNAK KIZI: Teşekkürler cnm beğenmene çok sevindim inşallah sen de daha güzel sofralar hazırlarsın cnm sevdiklerinle birlikte gerçekten büyük mutluluk..

♥pemb€sinti♥: aynen öyle tatlım ne demek beklerimm cnm hadi çabuk evlenin :)

AssoRTieK; sağol kuzum ama hepsini ben yapamazdım kayınvalidemin emeği büyük :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

masa harıka görünüyor cnm bnm ;)

Gurme Şirine dedi ki...

canım ellerine sağlık...
hünerlerini göstermişsin :))
herşey harika...

Kuzununannesi dedi ki...

canım masa harıka gorunuyor en guzelı de emınım orada gecen keyıflı dakıkalardır..bu arada cekılısıme bekleırm canım..sevgıler..

http://www.kelebegingozunden.com/2013/01/hediyeeee-varrrrrrrr.html

Unknown dedi ki...

Oooo çok güzel bir yeni gelinin harika sofrası.Seninde kayınvalideninde ellerine sağlık.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Mukemmel gorunuyor hersey ellerinize saglik.Bekarken misafir agirlamaktan baskadir evliyken misafir agirlamak.Daha guzel ve bereketli sofralarin olsun.

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık taze gelincim çok şekersin:)

cecilia dedi ki...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss: sağol prensesimm :)

Gurme Şirine: evet cnm elimden geldiği kadar işte teşekkürler :)

KoKoŞ KeLeBeK: kesinlikle keyfi bambaşka, teşekkürler...

hayat paylaştıkça: Beğenmenize çok çok sevindim teşekkürler :)

Enoch and Beulah: Cnm benim çok teşekkür ederim. Evet evli olunca çok daha farklı çok daha sorumluluklu oluyor herşey, çok güzel :)

Benden Bişeyler: Teşekkür ederim tatlımm :)

GüzelGül dedi ki...

ben hemen gelirim :DDDDDDDD hic hayir demem

Mein Blog/Blogum

kozmetikperisi dedi ki...

Cnmm ne güzel sofra kurmuşsun süslü püslü bayıldım:)Hem senin hem kayınvalide'nin ellerine sağlık nefis görünüyor yemekler:)

üzüm kuşu dedi ki...

oyy oyy oyy döktürmüşşünnnn kuzum ellerine sağlık süper görünüyor

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails