Menüde Yine Aşk Var!

27 Ocak 2013 Pazar
Haftaiçi eve geç geldiğimizden pratik şeyler hazırlayıp yiyoruz, böyle özenli sofralar kuramıyorum malesef.
Ama cumartesi olunca temizlikten sonra günümün çoğunu mutfakta geçiyorum.
Yeni tarifler deniyor, menüler oluşturuyorum.

Yine başbaşayız sevgilimle ve kırmızı tam bize göre...


Menüde aşk var var olmasına da başka ne var?


Sebzeli Domates Çorbası...
Aslında domates çorbası diye geçiyor ama içinde havuç,patates ve türlü baharatlar var. Ve kendim yaptım diye söylemiyorum hakikaten çorba gibi çorba, nefis olmuştu.


Ve menümün en zahmetlisi. Milföyde tavuk sarma..
Tarif burdan.




İşte benim favorim. Karnabahar kızartması. Gerçi ağır oluyor bu şekilde bir dahakine fırında deneyeceğim.


Üzerine dereotlu, sarımsaklı yoğurt hazırladım...
Bir de makarna salatamız var ama bi gün önceden kalma :)


Siz siz olun ana yemeğiniz hamurdan oluşuyorsa yanına pilav vs. yapmayın.
Ama pilavım o kadar güzel olmuştu ki paylaşmadan edemedim. Pilav basit gibi görünüyor ama tutturmak gerçekten mesele. Bundan önceki yaptığım iki pilavda resmen tavaya yapışmış ve panikle su eklediğimden lapa olmuştu. Bu seferki tane tane ve çok lezzetliydi. Ellerime sağlık :)


Ve tatlımız tavuk göğsü, kalpli olan tabiki sevdiceğime :)


Ağzımızın tadı bozulmasın mesajı tam da buraya yakışır dimi :)



25 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

herşey aşk kokuyor :))
çok güzel bir sofra olmuş canım...
eline emeğine sağlık......

kozmetikperisi dedi ki...

ellerine sağlık cnm, hem sofranın şıklığı hem yemeklerinin lezzetli görüntüsü kısa zamanda en hamarat ev hanımlarına taş çıkarttığını gösteriyor fıstığım:)

*mehtap dedi ki...

kıymetini bilin bu güzel günlerin, inşallah uzuuun yıllar devam etsin.Harika bir sofra hazırlamışsın, pilav yapmak gerçekten maharet ister, eline sağlık.

pofiş♥ dedi ki...

Ellerine sağlık canım
Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah
Küçük bir hatırlatma pilavını teflon tencerelerde yapmaya çalış yapışma olmaz tel tel ayrılana kadar pirinci yagda kısık ateşte sertleşir ve guzelce ezmeden cevirirsin ondan sonra suyunu ilave edip tuzunu atıp altını acarsın daha sonrası yıne bildiğin gibi bence püf nokta burası:)herkes sıcak su ile yapar ben soguk su ile yapıyorum ve gercekten leziz oluyor:)

lately dedi ki...

Sofranın renginden midir, yemeklerin güzelliğinden midir. Herşey harika görünüyor. Ellerine sağlık canım:)

pembe mor alg dedi ki...

bebişim bardaklar nerden

Demet dedi ki...

Ellerine, emeğine sağlık,RABBİM nazarlardan sakınsın aşkınızı,özene,bezene hazırlamışsın herşeyi çok güzel görünüyorlar lezzetlerinden de şüphem yok tuzluk takımın çok hoş nice mutlu yıllar ağzınıdan tad evinizden huzur,yüreğinizden aşk eksik olmasın

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Ne mutlu sana, evlilik koşuşturmacasını atlatıp eşinle böyle güzel sofralarda oturabiliyorsun :)

Begüm Eryıldız dedi ki...

Allah aşkınızı,muhabbetinizi arttırsın inşallah :)

GüzelGül dedi ki...

canim cok hamaratlisin :) sanirim yeni evli olanlarin ilk zamanlarda keyifle hazirlanan sofralar böyle sahane oluyor :))ben mutfakla hi cbarisik degilim cok cok merak ediyorummm sanirim ac kalacagiz :DDDD

Mein Blog/Blogum

cecilia dedi ki...

Gurme Şirine: Teşekkür ederim tatlım senin güzel sofraların kadar olmasa da :)

kozmetikperisi: perimm benim beğenmene sevindim daha çok yolum var, sanırım benim başarım zevk almamdan kaynaklanıyor gerçekten mutfakta zaman geçirmek keyif benim için..

mehtap: valla kesinlikle güzel pilav yapan güzel yemek yapar önermesi doğru bence çünkü ayarı zor, teşekkürler güzel dileğin için :)

pofiş♥: deneyimli kadının hali başka oluyo tabi :) pofişim evet çok haklısın ama benim teflonum yok yani seramik tavalarım olduğu için almadım ama almayı düşünüyorum dediğin gibi yapışma sorunu kalmaz..;)

lately: nasıl mutlu oluyorum siz beğenince teşekkürler şekerim :)

pembe mor alg: kuşum kadehler cam dünyasından, su bardakları ise carroefourdan paşabahçeden. kırmızı görünce dayanamam biliyosun :)

Demet: Ne güzel dilekler çok teşekkür ederim, herkes için olsun bunlar :) tuzluk takımımı internetten almıştım ama sanırım bütün züccaciye tarzı yerlerde var almak isterseniz..

İki Şehir Bir Meryem; Ahh ah koşturmaca bitti çok şükür şimdi keyif zamanı, çok teşekkürler :)

Begüm Eryıldız: Sağol tatlım cümlemizin inşallah ;)

Guzel Gül: Aslında bende barışık değildim cnm ama inan zaman herşeyi çözüyor yani yapa yapa öğreniyorsun ki eminim sen daha güzellerini hazırlayacaksın ;)

ZYNP dedi ki...

çok güzel bir sofra
ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

ay bayıldım bayıldım. hele o zar şeklinde baharatlıklar. ben niye göremiyorum böyle şirin şeylerki

aysp dedi ki...

ohhhh emeğine sağlıkk , çok lezzetli görünüyor hepsi.

ömür dedi ki...

çok şık bir masa:)afiyet olsun
bende beklerim omurinandi.blogspot.com sevgiler

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ellerine sağlık canım..
Haftasonu olduğu sofradan da anlaşılıyor dimi ama?
Çok güzel görünüor..

Es Life dedi ki...

Zevkle döşenmiş harika bir sofra, ellerine sağlık :) Ben de beklerim.
http://edawedding.blogspot.com/

AslıASLI dedi ki...

Öyle güzel hazırlanmış bir masa ki. Sadece güzel değil sevgiyle hazırlanmış ve yapılmış bütün tarifler. Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Canım bloguna bayıldımm bayıldımmm :) takipteyimmm her daimm :)

aysp dedi ki...

bende mimin var canım
http://aycelcehayat.blogspot.com/2013/01/yeni-bir-mim-ve-mimlediklerim.html

Fashion Mini dedi ki...

ooo ellerine sağlık, menülere devam.

pofiş♥ dedi ki...

kuşum seramik varsa teflona gerek yok sen yeterki çelikte yapma:)

Ponti dedi ki...

Bir kırmızı hayranı olarak sofraya bayıldım!
Her şey harika görünüyor elinize sağlık.

pempe gönlüm sende dedi ki...

çok romantik bir sofra olmuş, herşey enfes görünüyor:)

Unknown dedi ki...

ne kadar güzel bir sunum ve o yemekler ne lezzetli gozukuyor.. ellerine saglık cnm:) aşk kokuyorrr

bende beklerim bloguma ve şirin çekilişimee;)

http://www.prettyinpinkbride.com/2013/01/size-bir-hediyem-var-my-first-giveaway.html

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails