Uzun Zaman Sonra Mim...

30 Ocak 2013 Çarşamba
Çok sevgili, güzel anne Aycelce mimlemiş beni. Uzun zamandır mim yapmıyordum gerçekten, bugün canım istedi. Teşekkürler tatlım :)

1. Blog yazmaya ne zaman başladınız ve nasıl karar verdiniz ?
2009 Temmuz ayında başladım, internette araştırma yaptığımda karşıma çok güzel bloglar çıkıyordu, paylaşacak çok şeyim vardı ki anı biriktirmeyi de severim ve ben neden yazmayayım dedim, bloğumu açtım..

2.Hangi mesleği yapıyorsunuz , meslek seçiminizde keşkeleriniz var mı?
Organizasyon sorumlusu olarak çalışıyorum ama bu konuda keşkelerim çok var.

3. Makyajda en önem verdiğiniz ürün hangisidir ve bu ürün için tercih ettiğiniz marka nedir?

Göz kalemi ve bir de allık desem... Göz kalemi olarak emily ve flormarı başarılı buluyorum, allık için MAC favorim..

 4. Online alışveriş yapar mısınız? Yapıyorsanız en çok ne tür ürünleri incelemeyi seversiniz?

Yapmazmıyım, kendime zor hakim oluyorum bazen, bu ara ev ile ilgili, mutfak ve dekorasyon ürünleriyle ilgileniyorum.

5. Olmazsa olmazlarınızdan 3 şey nedir?

Sağlık + Huzur +Mutluluk
 
6.Yemekle ya da yapmakla aranız nasıldır?  Yemeyi ve yapmayı sevdiğiniz yemeğiniz hangisidir?

Oldukça iyidir yapmayı da yemeyi de severim :) Valla bilemedim şimdi ama tatlılarım güzel olur.. 

7.Bu seneki almayı istedikleriniz arasındaki 5 şey nedir?
Almak istediğim hem çok şey var hem de hiçbirşey yok. Yani planlı olarak şuna çok ihtiyacım var şunu almalıyım diyeceğim bir şey yok şükür ama tüketim çılgınlığı bildiğiniz gibi, yeni ve güzel olan şeyleri gördüğümüzde benim olmalı diyoruz hepimiz..

8. Şuan imkanın olsa akla gelen ilk gitmek istediğin yer neresi olur ?

İspanya; Madrid, Barcelona...

9.Sosyal paylaşım siteleriyle aran nasıldır:? Kullandığın sosyal iletişim ağları nelerdir.? (Dilersen kullanıcı adlarını da yazabilirsin)

facebook, twitter, instagram hepsinde hesabım var.. Ama favorim instagram; kullanıcı adım; cecidil

10.Yaklaşan 14 Şubat'tan beklentilerin var  mı?  Varsa nasıl bir şey hayal ediyorsun?

Ben 14 Şubattan çok doğumgünü, yıldönümü gibi kişiye özel günlere önem veririm. 14 Şubatta yapılacak herşey normal bir günde de yapılabilir. Ama hediye için bir bahane olabilir yani hediye beklerim sanırım :)

11. Kendini kısaca ifade eden bir kaç kelimeyi tanımlar mısın?

Hımm, bir film olsam kesinlikle romantik komedi olurdum ben...
 

5 yorum:

Ferhat Bayram dedi ki...

yine mim yagmuru heralde blogglarda

Gurme Şirine dedi ki...

çok güzel cevaplar vermişsin canım...

ömür dedi ki...

Guzel cevaplar:) ayni mim banada geldi bende beklerim omurinandi.blogspot.com

Unknown dedi ki...

çok güzel bir mim.İstediklerin hep gönlünce olsun canım.çok güzel yemek yaptığın koyduğun resimlerden belli.Instagramdada takipöinim zaten
sevvgiler derya

cecilia dedi ki...

Ferhat Bayram: Olmazsa olurmu :)

Gurme Şirine; Teşekkürler tatlım ;)

ömür inandı: Hemen geliyorum cnm, teşekkürler

hayat paylaştıkça: Ahh çok mutlu oldum biliyorum cnm takipçim olduğunu bende senin takipçinim, sevgilerrr..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails