Miniaturk Gezimiz ve İki Komik Film...

23 Ocak 2013 Çarşamba
Hep aklımdaydı gitmek. Bu haftasonuna kısmetmiş.
Miniaturk'de devleşmek oldukça zevkliydi. 
Bildiklerimiz fazla evet ama bilmediğimiz görmediğimiz de bir çok değerli yapıt varmış ülkemizde..
 



İşte en sevdiklerimden Galata Kulesi...


Ve onu görünce gözler Kız kulesini arar bittabi...



Taksim meydanı...Arkadaki boğaz köprüsünü unutmayın :)


Köprüde yürümek çok tuhaf...



Mardin'deki taş evlere bayıldım..Keşke bir fırsatını bulsak da gidip görsek..



Gelelim son zamanlarda izlediğimiz filmlere..
 Karı koca gülmeyi seviyoruz, komedi filmlerine merak saldık bu ara. Tabi vizyon tarihlerinin yakın olmasından da kaynaklanıyor bu iki komik filmi tercih etmemiz.
Cem Yılmaz'ın başarısı ortada, buz gibi bir havada 00:30 seansında full salondan anlayabiliyoruz bunu lakin küfürsüz de güldürüleceğine inananlardanım ben ki bence küfür ve müstehcenlik oldukça fazlaydı, daha az olabilirdi.

  

Recep İvedik serisinden nefret etmeme rağmen bu filmini sevdim Şahan Gökbakar'ın. Gerçeğe ne kadar yakınsa o kadar çok seviyorum bir filmi sanırım ki bence oldukça gerçekçi bir hikakeydi, tipik bir aşk hikayesi, tüm iğrençliği ve sevimliliğiyle belki. Tabi yine Celalin öküzlük konusunda Recep İvedik'ten kalır yanı yok idi ama yine de mazur görebiliyorsunuz ortada ciddi bir aşk varken. Ezgi Mola'yı gene beğendim, her rolün hakkını veriyor bu kadın. Mutlu sonla biten ve yüzünüzden gülücükle ayrılacağınız bir film izlemek isterseniz buyrun ama çok sanat, çok kültür, çok mesaj bişey de beklemeyin tabiki...

 


5 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

Miniaturk çok güzelmiş canım yaa gezip görmek isterdim :)

cecilia dedi ki...

BOŞNAK KIZI; evet cnm gerçekten güzel inşallah gezip görmek nasip olur bi gün ;)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

ayy taa ilk açıldığı senelerde gitmiştim aklıma düştü şimdi :)

cecilia dedi ki...

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site): ben baya geç kalmışım ama görülmeye değer gerçekten :)

safransarı dedi ki...

Miniaturktün oradaydım az önce :)
Şahan'ın filmini kimse beğenmiyor gidicektim vazgeçtim. Cem Yılmaz candır.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails