Yemekteyiz!

7 Ocak 2013 Pazartesi
Haftasonu hazır planımız yokken, evimizdeyken
  eşimle başbaşa kendi yaptığım yemekleri kendi kurduğum soframda yiyelim dedim :)

Benim için büyük mutluluktu yemek hazırlamak, sofra kurmak, Hayatımda ilk defa biber dolması yaptım :)

Menümüze gelirsek;
Sebze Çorbası ( Assortiek'in tarifi )
Beşamel soslu brokoli
Biber dolması
Köfte
Sigara Böreği
Kereviz Salatası
Yeşil Salata
ve Muhallebili Paşa Tatlısı

Bu da akşamları rutinleşmiş  abur cubur keyiflerimizden :)
Bardaklarımızın romantikliğini lütfen es geçmeyelim.
Bu arada her yeni evlinin başına gelen kaçınılmaz son; tartıya çıkmamış olsamda bir kaç kilo aldığımın farkındayım.. :)


11 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine saglik güzelim :))

aysp dedi ki...

oohh emeğine sağlık nefis gözüküyorlar

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çook güzel canım yaa Allah ağzınızın tadını bozmasın mutluluğunuz her gün daha da fazla artsın :)

MeLc dedi ki...

Ah ah böyle sofra kurmaları özledim bebek olunca ikimiz aynı sofrada bile buluşamıyoruz :) o yüzden keyfini çıkarın inanılmaz güzel bir menü ellerine sağlık canım

NEFİSE dedi ki...

Nice günleriniz olsun böyle...:)

Ebrushka Blog dedi ki...

Evlenince ilk yıl kilo almak allahın emri zaten:) afiyet olsun tadını çıkarın :)

assortiek dedi ki...

:)aman da aman ne sofralar kurarmış,maşaAllah :)
ellerine sağlık evinide çok beğendim,sofranıda.ne kadar çok yemek çeşidi yapmışsın valla:)afiyet bal olsun ama kilolara dikkat,çorbayı beğendinmi çok merak ettim:)

cecilia dedi ki...

Mrs. Kurtuluş; Teşekkürler şekerim :*

Aycelce Hayat: Sağol tatlımm nefisti nefis :)

BOŞNAK KIZI: Güzel dileklerin için çok teşekkürler cnm, darısı başınıza, inşallah sizin de böyle güzel sofra keyifleriniz olur, gerçekten büyük huzur ve mutluluk..

MeLc: teşekkür ederim beğenmene sevindim, haklısın cnm az çok tahmin edebiliyorum o dönemleri o zaman tadını çıkarmaya devam :)

NEFİSE: aminn çok teşekkürler :)

Ebru Bayrak: Evet öyleymiş duyuyordum ama bizzat şahit oldum artık, çok sağol :)

AssoRTİEK: beğenmek ne kelime özellikle eşim bayıldııı, ilk denemede harika bir sonuç gerçekten tarif çok iyi, tekrar teşekkürler cnm ;)

Kuzununannesi dedi ki...

esınle ıkınız ıcın bu guzel sofra demek harıkasın sen..mutfak ısı severek oluyor gercekten..ınan bana hayran oldum

tubitos dedi ki...

sofrada kırmızı detaylara bayılırım. eline sağlık menü de çok çeşitli afiyet olsun canım

üzüm kuşu dedi ki...

baş başa yemeğin tadı ayrıdır tabi şimdi afiyet olsun balım

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails