Sweet Home...

1 Şubat 2013 Cuma
Herkesin evi kendine güzeldir ya...
Ben de evimi küçücük, kutu gibi de olsa çok seviyorum...
Her gün evde olsam her gün temizlik yapsam mesela..
Ama cumartesileri beklemek zorundayımm...
Bu karede bir temizlik gününden, elektrik süpürgemin kablosunu görüyorsunuz, ilerde yatak odamı ve banyomu...




Evin eksikleri bitmiyor hala. Diyorlardı da inanmıyordum, cidden öyleymiş; Herşeyin tamamlanması zaman alıyor...
Bu kanvas tabloyu alalı bir kaç hafta oldu, duvara asmamız gerekiyor ama fırsatını bulamadık hala...
Koridora, kapının hemen yanına, portmantomuzun karşısına koyduğumuz kitaplığımızın dekorasyonu tamamlanmış değil,sadece kitaplık olarak kullanmıyoruz..
Bizim evde çocuklar çok mutlu olur. Çünkü her taraftan sevimli peluş oyuncaklar, bebekler çıkıyor...





Salonumuzdan hariç ki ona pembe oda diyoruz bir de kırmızı odamız var...
Koltuk vs. gibi detaylarımız kırmızı olduğu için...




Yatak odamızın kapısı. Nişanda kapı süsü olarak kullanmıştım.










Bu arada bu akşamdan itibaren hummalı bir çalışma var evde.
Yarın öğlen kızlar bize geliyor...:)
Hazırlamam gereken mamalar var, umarım altından kalkabilirim.
Bana şans dileyin olurmu...
Sevgiler...

14 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Çok tatlı şirin sıcacık bir evin var canım, şansın bol olsun, bence sen yaparsın ;)

Back to Black dedi ki...

Evi ev yapan mobilya değil insanu mutlu eden küçük detaylardır ben çok beğendim evini huzurunuz eksik olmasın. mamalar içinde şimdiden kolay gelsin :)

İrem GÖKER dedi ki...

O ilk fotoğraf o kdar güzel o kadar sevimli ki bayıldım :) Allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin inşallaah :)))

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir evin var canım güle güle otur pembe odada kırmızı odada hepsi harika.Sen altından kalkarsın ne güzel sofralar hazırlıyan bir gelinsin canım:)
sevgiler derya:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

evin çok şirin canım kırmızı kırmızı tam sana göre :)) şimdiden kolay gelsinn sana çok güzel şeyler çıkcağından eminim :))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

evin çok şirin canım kırmızı kırmızı tam sana göre :)) şimdiden kolay gelsinn sana çok güzel şeyler çıkcağından eminim :))

cecilia dedi ki...

♥pemb€sinti♥ : teşekkürler tatlım, inşallah bakalım :)

Back to Black: Aynen öyle evin samimiyeti o küçük detaylarda gizlidir, teşekkür ederim..

İrem GÖKER: Çoook teşekkür ederim, amin cümlemizin :)

hayat paylaştıkça; inan utandım bu güzel sözlerin karşısında, çok teşekkür ederim :)

Melislicious dedi ki...

çok tatlı sıcacık bir evin var, çok şirin çok sevdim! özellikle o kırmızı koltuğuya ve halılarına bayıldım! mutlu mutlu ol hep orda işallah:)))

lately dedi ki...

İlk fotodaki halıların çok güzelmiş canım.Allah ağız tadıyla oturmak nasip etsin.... Altından kalkarsın bence stres yapmamak gerekir.

Ayshenur dedi ki...

ayyy harika sıcacık tatlı bi ev içinde cook mutlu olun inş guzelimmm

AslıASLI dedi ki...

İnsanın kendi zevkine beğenisine göre evini döşemesi ne kadar güzel.
Çok beğendim her ayrıntı çok güzel, mutlulukla oturun inşallah ömür boyu.

uur bocee dedi ki...

İçinde sevdiği insan olunca ev güzel olmaz mı :) bomboş olsa bile ask ve huzur yeterki insana.. Allah bana da göstersin o günleri ins cnm cok güzel evin :) kolay gelsin evinde arkadas agırlamakta cok güzeldir eminim

SihirliGünlük dedi ki...

Allah mesut etsin bir ömür boyu canım. Senin bu tazecik heyecanların ve neşen çok güzel :)

senem dedi ki...

evine bakarken bloğunu okuyor gibi oldum desem nasılda yansıtmıssın kendini .. Kırmızılar şahane : )

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails