14 Şubat ve Biz...

16 Şubat 2013 Cumartesi

Sevene her gün 14 Şubat diyorum hep..
Hani 14 Şubatta yapılacak herşey 15 Şubatta da yapılabilir, 16 Aralıkta da..Sevdiğin olduktan sonra..Ama her yerde kalp oluyor ya hani bayılıyorum ona..
Bir de madem gelmiş 14 Şubat bizde ona ayıp olmasın, "aşkolsun" diyoruz.

Yeni saatim nasıl? :)



Her yerde kalp var...:)

Bize özelmiş, teşekkürler...



Bu da benim ellerimden 14 Şubatın bitmesine dakikalar kala yapıldı...
O saaate kadar nerdeydin derseniz....



Sevgilimmmm şarkısını söylüyorduk Mustafa Ceceli konserinde...


Son olarak Media Mark'ta görünce bu cdyi günün anlam ve önemine uysun diye alalım dedik, artık sabahları işe giderken fasıl dinliyoruz :)



9 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

harika bir sevgililer günü geçirmişsiniz canımm saatini de çok beğendimm güzel günlerde kullan :) aşkınız her geçen gün çoğalsın inşallah :)

kozmetikperisi dedi ki...

Cnm benim gule gule kullan cok sik saatin::)

assortiek dedi ki...

:)güle güle kullan canım saatini

Gurme Şirine dedi ki...

vaaao saate ve çikolatalara bayıldım :))
saatini severek kullan canım...

Ferhat Bayram dedi ki...

iyi gulerde kullan

sevda s. dedi ki...

Ne güzel bir gün olmuş, saatin çok güzel, çikolatalar güzel miydi? :) Mutluluklar diliyorum

senem dedi ki...

canım benımm allah mutluluğunuzu daim etsinn o kalpler hep etrafınızda olsun maşallah :) hepsi şahane

cecilia dedi ki...

BOŞKAN KIZI: Amin tatlım beğenmene sevindim :)

kozmetikperisi: Sağol perimm :*

AssoRTieK: Teşekkürler canımcımm..

Gurme Şirine: Aynen cnm severek kullanıyorum, kolumdan çıkarmıyorum bu aralar.

Ferhat Bayram: Sağol :)

sevda s. çikolatalar nefisti cnm teşekkürler..

*ssdesignbutik: teşekkür ederim bitanecim hepimizin etrafında olsun o kalpler emii :)

merababenseda dedi ki...

Saatini çok beğendim güle güle kullan :)
Bide yazıda 16 aralık demişsin,sevindirik oldum,bizim yıldönümümüz oluyorda kendileri :)
Mutlu mutlu günler diliyorumm

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails