Pazar Kahvaltısı...

24 Şubat 2013 Pazar
Bahar geldi dedirtecek ışıl ışıl, cıvıl cıvıl bir hava vardı bugün.
Hani ne kadar soğuk olursa olsun, güneş olursa yukarda yetiyor bize...
Hele de günlerden Pazarsa evde dinleneyim diyen kocayı türlü şirinlikle kandırıp dışarı çıkartır bu hava..

Ve biz bugün pazar kahvaltımızı bu şekilde yaptık...






<İkimiz de çok fazla ekmek yemiyoruz ve yenilmeyen ekmekler bozulunca atmak zorunda kalıyoruz. Ama simitçiiii diye bir ses duyunca ekmek almaya gitmek zorunda kalmıyoruz ve kapımıza kadar gelen simitleri alıp kahvaltımızı keyifle yapıyoruz..>


Kendimizi sokağa atıp güneşin tadını çıkardık...

18 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin, sen çok tatlısın Seçil abla ve umarım her şey gönlünce olur :)

kozmetikperisi dedi ki...

ellerine sağlık hamarat cecilia'm:)

Nil'in Melikesi dedi ki...

şu saate ardıma bile bakmadan mutfaga koşuyorum secil! bu göbegimin bütün sorumlusu sensin :) ahaha ne kadar güzel bir sofra hadi ben kacar mutfaga :))

SihirliGünlük dedi ki...

ohh afiyet bal şeker olsun canım :)

Unknown dedi ki...

Kahvaltıı ve bitmeyen kahvaltı sohbetleri benım vazgecılmezımm :)

pembe mor alg dedi ki...

oyy
bizim kız evlenmişte marifetlerini sergilermiş:)
ne güzel sofra o
ben misafr falan geldi sandım sonra bi baktım 2 tabak:)
öperim çok Allah ağzınızın tadını bozmasın inş.

BOŞNAK KIZI dedi ki...

tam bir pazar kahvaltısı sofrası olmuş canımm ellerine sağlık bütün kahvaltılarınız mutlulukla geçsin :)

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim çok cici bir kahvaltı hazırlamışsın....
ellerine sağlık....

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Afiyet olsun canım

sevda s. dedi ki...

Canım masa harika, cıvıl cıvıl peçetelerini de çok beğendim ben. Ağzınızın tadı bozulmasın.

Kuzununannesi dedi ki...

OHHH SIMITTTTTE DAYANAMAM HERGUN YESEM BIKMAMMMM SAHANE SOFRA sahane yemek mıss

Unknown dedi ki...

ne güzel bir masa böylee ellerine sağlık,masadaki uyumda çok hoş aksesuarlar tabaklar herşey harika :)

safransarı dedi ki...

Çayıda doldurup çekeydin keşke :d

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

çok güzel bir sofra :)Bloğunu izlemeye aldım canım.Bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum :)

assortiek dedi ki...

walla o sofraya dahil olmak çok isterdim:)ekmek konusuna dikkat bence ne kadar az yerseniz okadar az kilo alırsınız

Berna Beriyin dedi ki...

off çok leziz görünüyor. Daha da kahvaltı yapmamıştım :)) Bu arada blogunu çok beğendim.Takipteyim.Sende takip edersen memnun olurum.Sevgiler...

www.modayizbiz.blogspot.com

zeymurancafe dedi ki...

ne güzel bır kahvaltı afıyetler olsun...

bereket kuşu dedi ki...

ellerine sağlık her şey çok cici olmuş

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails