Mum Kokulu Evim...

12 Şubat 2013 Salı
Mumları çok seviyorum..
Evimin her tarafında renk renk, çeşit çeşit mumlar olsun istiyorum..
Güneş batar batmaz yakayım her birini...
Ve o ambiyanstaki hoşluk,o loşluktaki huzur hepimizi etkiliyor aslında küçücük ışık öyle değil mi...

İkea'dan aldığım tealight mumları yerleştirdim bu romantik mumluğuma..


Bunlar da kokulu mumlarım  Altıncı Cadde ganimeti...


Yine en sevdiğim resimlerden...
Çerçeve hediye. Saksı İkea, Çiçek Koçtaş...
Mumlar İkea ve melek biblom Madame Coco...


Mumlar ve dikiş kutusu English Home..


Mumlar İKEA, altlarındaki beyaz tepsi de bir İKEA klasiği..
Örtülerim English Home..


Madame Coco duvar süslerime yer bulamadım hala..
Mumluklar İKEA..



Banyomdaki İkea klasiği mumumu da fiyonkla süsledim :)


Bu kadar romantikleşmişken mumsuz olmazdı ama dimi :)

17 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

bnde çok severim canım bi ıkea lazm bana.)

senem dedi ki...

evet mumsuz olmaz bende bayılıyorum mumlara sanırım evim olsa her köşede mum olurdu : )

Gurme Şirine dedi ki...

mumların çok güzel...
hepsini çok beğendim :))
ooh mis gibi kokar hepsi :)

Es Life dedi ki...

Çok güzel olmuş hepsi, ben de mumları çok seviyorum, gerçekten çok hoş huzurlu bir ortam oluyor :)

Unknown dedi ki...

bende mumları çok seviyorum :)

tubitos dedi ki...

ben de çok severim mumları ama daha hiç yakmadım :)

safransarı dedi ki...

vay vay vayy :d

*mehtap dedi ki...

bence de:)

assortiek dedi ki...

canım en üstteki beyaz ferforje nerden çok beğendm:)ve muma fiyonk fikri çok şirin:)

assortiek dedi ki...

benimde banyomda su bambuları ve kaktüsüm var:)ayrıca havlularımıda fiyonkla bağladım:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

altıncı cadde mumlarını çok sevdim canımm reçel kıvamında :)) mumlarınız hep yansın :)

Ponti dedi ki...

Mumluğa bayıldım!

SihirliGünlük dedi ki...

çok tatlı hepsi senin gibi :)

aysp dedi ki...

mumları ben de çok seviyorum ama kokulu mumlar baş ağrısı yapıyor ben de , dekor olarak da romantik bir obje bence.

cecilia dedi ki...

pembe mor alg: kesinlikle bunlar evlenmeden önce aldıklarımdan, banada lazım :)

*ssdesignbutik : Senin evin daha hoş olacak eminim tatlım ;)

Gurme Şirine; Beğenmene sevindim cnm, miss miss :)

Eda Dolu: Aynen öyle edacım harika bir ambiyans yaratabiliyor anında..

Selma's world: Mum sevmeyen kadın yoktur heralde dimi :)

tubitos: Yak bir akşam canım özel bir gün bekleme, odanın havası anında değişiyor..

safransarı: :))

mehtap: :)

AssoRTieK: Kuzum ferforjeli olan altıncı cadde adlı online alışveriş sitesinden hemde çok uygun bi fiyata almıştım. Ayy meraklandım şimdi banyonu paylaşsana hadii benimde havlularım fiyonklu çok şık duruyor cnm iyi yapmışsın :)

BOŞNAK KIZI: Evet cnm onların görüntüsüne ayrı kokusuna ayrı bayılıyorum, sağol :)

Ponti: Bendee :) teşekkürlerr

SihirliGünlük: Teşekkür ederim o senin tatlılığın :)

Aycelce Hayat: kesinlikle çok romantik cnm hiç yakmasak da hoş duruyor..

Elifinelizi dedi ki...

sevgi günleri yaklaşınca romantizm tavan yapıyor kokulu kokulu

Duygu Senyurek dedi ki...

kujum güzel yorumun için teşekkür ederim.
öperizz=))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails