Lezzet Duraklarımız...from Ceci Milor :)

27 Şubat 2013 Çarşamba
 
Vedat Milor'a rakip çıkacağız yakında. O mekan senin bu mekan senin canımız ne çekiyor, damağımız ne istiyorsa yani burnumuzun diil midemizin dikine gidiyoruz şu sıra :)
Sizlerle de paylaşmadan edemedim ve bloğuma not düşeyim istedim..

Canınız döner çektiyse Güneşli'de bulunan Saafi Döner'e...



Tantuni çektiyse Bakırköy İncirli Caddesi üzerindeki (turşu kavanozlarına ayrı bayıldığım) Baazen tantuniye...



Yine Bakırköy İncirli Caddesinde  sakatat ve diğer et yemekleri ile ünlü Sarıhan Gusto'ya sakatat yemiyorsanız bile beğendili kebabı için gitmenizi şiddetle tavsiye ederim.





Üçü de hem lezzet hem hijyen, hem de ambiyans açısıdan memnun kalacağınız hoşlukta mekanlar...haberiniz olsun :)



9 yorum:

Adsız dedi ki...

Ağzınızın tadı hiç bozulmasın, afiyet bal şeker olsun sana ve eşine Seçil Abla.. :)

Gurme Şirine dedi ki...

bu mamalar tam ban agöreymiş :)
miiis miiiis :)
afiyetler olsun canım...
güneşli bana çoooooook uzak :(

Unknown dedi ki...

Sen gidersinde olmaz mı hepsi güzel gözüküyorr:) İstanbul'a yerleşeyim bi alt üst edicemmm :)

aysp dedi ki...

ohh afiyet olsun sizlere, kırmızı etle aram yok, bir görselde künefe gördüm sanki kaymaklı fıstıklı ..off diorummm ne zamndır yemiyordum :)acıktım mı ne :)

kozmetikperisi dedi ki...

ceci'cim sen ne yaptın ama fotoğraflara bakınca bir anda açlık krizine girdim:))

Unknown dedi ki...

Vedat Miloru bir ara çok sıkı takip ediyordum ben :)
bende acıktım bunları görünce :)

aysp dedi ki...

bende mimin var cannım :)

Cansın Ekşi dedi ki...

Blogunu yeni keşfettim ve nasıl karnımı acıktırdın sormaa!

Artık ben de takipçinim, benim bloguma da beklerim :)

visnetadindaa.blogspot.com

BNG dedi ki...

Baazen Tantuni'den bizde yedik güzeldi.Ama bir Mersinli olarak bayılmadım. :)
Ama bunları görünce acıktıım!

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails