Mutlu Pazar...

4 Mart 2013 Pazartesi
Biz de Cemal Süreya gibi kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olduğunu düşünenlerdeniz..
Hele de sevdiklerimizleysek buna neredeyse emin oluyoruz..
Bu pazar sevgili kuzen ve sevgili kızarkadaşı davetliydi kahvaltıya...
 

Uzun zaman olmuştu kahvaltıda patates kızartması yemeyeli.
Onlar için bu sabah erken kalkıp patates kızartıp, börek yaptım :)




Nutellanın kapağı açılır..
O da nesiii;
Romantik kocamın marifeti :)

 Kahvaltımızı tatlı muhabbetler eşliğinde ettikten sonra..

Kuzenimin kızarkadaşının doğumgününü bir kez de bizim evde kutlayalım diye kahvaltı sonrası pasta kestik..


13 yorum:

Unknown dedi ki...

:):) Allahımm özenmemekk elde değil yahu ellerine sağlık muhteşem gözüküyor herşeyy :) bi dakka o da neeeyy sucuklu yumurta görüyorumm nmmmm:)

Unknown dedi ki...

Masa ve yiyecekler harika gözüküyor.ellerinize sağlık : )

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canımm eşinin nutella sürprizi ne güzel olmuşş :))) Kahvaltı sofralarınızdan mutluluk sevgi hiç eksik olmasın inşallah :)

Adsız dedi ki...

Eşin romantik, sen çok hamaratsın daha n'olsun Seçil abla Allah mutluluğunuza mutluluk katsın.. :)

Gurme Şirine dedi ki...

yine şepşeker bir kahvaltı sofrası hazırlamışsın canım...
ellerine sağlık...
nutelladaki kalbi görmedim sanam :)
kuzenin kardeşinin doğum günüsüde kutlu olsun canım....
nice mutlu senelere inşallah :)

Kırmızı-Kelebek dedi ki...

Bizim evde de hafta sonu kahvaltısının yeri başkadır; keyif ve mutluluk:)
Herşey çok güzel görünüyor, ellerine sağlık:)
Sevgiler!

assortiek dedi ki...

ben sana bişi diyeyim mi:)git gide gelişiosun canım sofralarda,wallahi orda olmak istedim,buram buram koktu o kızartma,böreeeek:)

SihirliGünlük dedi ki...

Allah mutluluğunuzu ve sevginizi daim etsin canım benim. Hamarat gelinimiz :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ellerine sağlık afiyetler olsun canımm..

Kadınlara Yazılar Editörü dedi ki...

Ellerine sağlık gerçekten çok güzel gözüküyor :)hep mutlu pazarlar olsun..

lila dedi ki...

Harika bir blog ve enfes bir sofra. Ben senin bloğunu daha önce nasıl görmemişim.
Ellerinize sağlık ve afiyet olsun. Sevgiler.

BNG dedi ki...

bayıldım masaya maşallah harikaa! :)
Ama en çok nutella süprizini beğendim!Ne romantik,ne şirin öylee :)

takipleşmek dileğiyle,
tekaska.blogspot.com :***

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Masa harika,helede o kipkirmizi peceteler,pantalonumuzlada kombin olmus yani:-) nutella suprizi cok hoos,Omur boyu mutluluklar diliyorum

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails