İzliyoruz...

6 Mart 2013 Çarşamba

Hükümet Kadına gitmeyi fragmanını izler izlemez karar vermiştim.Çok etkilendim, çok beğendim, çok güldüm, yer yer hüzünlendim yer yer düşündüm.Sanırım ben böyle filmlerin insanıyım. O sosyal mesajı istiyorum, beni boşuna güldürmesin, bana bişey versin.Demet Akbağ olunca zaten işin içinde siz de filmin içinde gibi oluyorsunuz hani. Bu kadar gerçeğe yakın oynanılır diyorum. Diğer oyunculuklar da oldukça başarılı...
 Romantik Komedi 2 Kelebeğin Rüyasına seans bulamadığımızdan ötürü hadi gidelim dediğimiz ama merak da ettiğimiz bir filmdi ilkini izlediğimiz için.İlkinde Esranın öyküsü vardı daha çok , şimdi de Didemin öyküsü ele alınmış, film Didemle Cemin ilişkisine yoğunlaşmış. Keyif almasına alıyorsunuz, insanı coşturan çok iyi sahneler var ama filmden çıktıktan sonra aklınızda pek birşey kalmıyor aslında.Yani kıskançlık, yanlış anlaşılma ve sonunda kavuşma mutlu son diye özetlenebilir, tipik bir Romantik Komedi.



Evde izlediğimiz filmler...

Uzun Hikaye  sinemada izlemeyi istediğim ama o sıra yoğunluktan olsa gerek kaçırdığımız bir filmdi. Gerçekten de film gibi film, konusu sağlam, akıcı, içten bir film olmuş. Türkiye'de jön yok diyen Hülya Avşar'a kapak tadında hem yakışıklı hem süper iki oyuncu Kenan İmirzalioğlu ve Kıvanç Tatlıtuğ. Gerçekten kendilerinden beklenilenin fazlasını veriyorlar. Harika yorumlar okudum, Kelebeğin Rüyasına hemen gitmeliyim.
Evet bu filmin CD'sini bulur bulmaz aldım keyifle de izledik. Türk filmlerinin o nostaljik havasına, aa o yıllarda şöyleymiş demenin ki öyle bir geçer zamanki tarzı yapay dönem dizi ve filmleri haricinde bizzat o yılların filmini izleyerek tadına varmayı seviyorum...Ve Uğur Dündarın bu filmdeki tatlılığı diyorummm...


Polisiye kurguları seviyorsanız bu film tam size göre. Çok süper diyemeyeceğim, bazı kısımları oldukça durağan, sıkıyor ama merak varya işte o merak izlettiriyor filmi :)

Eee film izlerken napıyoruz, boş durmuyoruz...





9 yorum:

Unknown dedi ki...

sinema güzeldir her zaman. evde sinema keyfide başkadır. iyi seyirler cnm.

BOŞNAK KIZI dedi ki...

sunumların çok güzel canımm pipetlere bayıldımm :))

üzüm kuşu dedi ki...

kuzum blogumun adını değiştirdim eski cemre yeni üzüm kuşu unutmayın beni emi:)
bende izledim hükümet kadını ama ne bilim sevemedim çok:) ama uzun hikayeyi sevdim:)

Adsız dedi ki...

Film listeme bi sürüü yeni film eklememe vesile olduğu için çok sevdim bu postu :))

Unknown dedi ki...

Çok güzel filmler izlemişsin.Bende ilk iki filmi seyretmek istiyorum.Uzun hikayeyi bende sinemada seyretmiştim çok beğendim.sevgiler

darkolivee dedi ki...

bu uzun hikayeye gitmeyi çok istemiştim bende ama kısmet olmadı malesef, dvd si çıkınca alır izleriz artık

harika bir paylaşım olmuş bu
teşekkürler

sevgiler

sebnemsblog dedi ki...

hepsine gitmek istiyorum sırayla:)
teşekkürler:)

bana da beklerim:)

http://www.alisverismakyaj.blogspot.com/

chfashiontrend dedi ki...

Merhabalar:)
Bloğunuzu yeni keşfettim...Her eve lazım,gerekli bir blog...Takipdeyim Sevgiler....:):):)

sevda s. dedi ki...

Canım o pipetler ne şekermiş öyle ya, bayıldım onlara :) Son zamanlarda film izleyememe hastalığım var, ama saydığın ilk 3 filmi izlemek isterim. Romantik Komedi çiklit kitaplar tadında izle ve unut ama 1de çok gülmüştüm 2yi de izlemek isterim mutlaka :) İşte Hayat'ı izlemiştim ama yine yakalarsam yine izlerim.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails