Sandalye Boyama...

18 Mart 2013 Pazartesi
Düğünden önce, evimizi ilk aldığımız zamanlar perde takma, ölçü alma vs. gibi durumlar için getirilmişti eve. Evimize iyice yerleştikten sonra nostaljik havası olan ki zaten nerden baksan yirmi yıllık bu sandalyeyi geri götürmedik nedense. Ama açık kahverengi olan orjinal rengi hoşuma gitmiyordu, beyaza boyarsak daha uyumlu ve hoş olabileceğini düşündüm. Ve benim sevgili kocam bana sürpriz yapıp sprey boyayla boyadı. Eski halini göremiyorsunuz ama sonucu ben çok beğendim.


Üzerine minderimizi de attıkmı girişte bizi karşılayan bu sandalye evimize daha sıcak bir hava kattı.. 
Ayrıca ahşap boyama konusunda ilk denememiz başarılıydı cesaret geldi yani istediğim zaman herşeyi beyaza boyayabilirim :)





13 yorum:

cingifilli dedi ki...

Boya olarak ne kullandınız canım;)Benim evde de boyanmayı bekleyen bir sandalye varda:)

pembelideniz dedi ki...

Bayılırım böyle geri dönüşümlere.

Girişe çok lazım oluyor bu gibi şeyler.

Çok güzel olmuş :) Ellerinize sağlık.

Deniz Evin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Deniz Evin dedi ki...

Ayy çok hoş olmuşş Seçil abla, eşinin ellerine sağlık güle güle kullanın, bebeğini uyuturken beşiğinin başında da kullanman nasip olur inşallah:)

Blogcu Sultan dedi ki...

çok güzel olmuş güle güle kullanın:) sevgiler.

MaceraperesT dedi ki...

süper olmuş!üstüne vernik falan atmak gerekiyor mu?

SeriousLily dedi ki...

onu atmamakla çok iyi etmişsin, atılır mı hiç bu orjinal parça, şu bacaklarının oymacılığına bir bakın, bulunmaz artık böyle şeyler, beyaz ona çok yakışmış ve oda yerine yani ayakkabılığın yanına cuk oturmuş, ben onu mindersiz daha güzel hayal ettim, güzel bir iş çıkmış, tebrikler.

tarih84 dedi ki...

evinde kırmızı görmek beni hiiiç şaşırtmadı doğrusu ne zaman bloğuna gelsem aklıma gelen başlıca renk kırmızı:)

Allah bir ömür mutlu etsin sizleri

moda_kesh dedi ki...

eşine helal valla :)))bizde olsa anca benim ellerimden öper:))))))))))

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Bende bayılıyorum böyle evde bir iki tane eski eşya bulundurmaya, çok da güzel olmuş, güle güle kullanın :)

assortiek dedi ki...

bizdede war 2tane,mor we beyaz :) brawo eşinede walla iyi boyamiş:)bebegnin başında oturursun inş yazmş biri ona katılıyorum

Kobicanin Dünyası dedi ki...

Harika olmuşşşş :)

cecilia dedi ki...

cingifilli: tatlım benim eşim almıştı boyayı adını tam hatırlamıyorum best light olabilir, nalburlardan sprey boya olarak istenildiğinde veriyorlar çokda cüzi bir fiyatı var, boyamak çok pratik ama birkaç kutu almak lazım yetmeyebiliyor.

Pembe Deniz: Ciddi anlamda ilk geri dönüşümüm diyebilirim sonuçtan bende memnun kaldım, beğenmeniz çok mutlu etti beni, teşekkürler.

Deniz evin irdem: Tatlım benim teşekkür ederim ne güzel bir dilek umarım cnm umarımm, mucx :*

Tokideki Ses: Teşekkür ederiz :)

MaceraperesT : Hiç bilmiyorum onu cnm ama zaten sandalye kendiliğinden vernikliydi hatta o yüzden bir kaç kutu sprey boya gerekti iyice kapatmak için.

SeriousLily: Yok cnm atmaya kıyamazdım zaten daha sapasağlam tek sorunu rengiydi onu da hallettik sizin de benim kadar beğenmenize sevindim, mindersiz de hoş ama rahat olsun istedim biraz..

tarih84: çok belli oluyor dimi kırmızı aşığı olduğum :) ama pembesiz de yapamıyorum, sağol cnm amin..

moda_kesh: sende çok beceriklisin tatlım öyle deme, denge kuruluyor işte evde :)

İki Şehir Bir Meryem: Evet vintage, retro, country derken eskiler baya değer kazandı, bende seviyorum nostaljik ne varsa..

AssoRTiek: Aaa bakiim sizinkilere :) Evet cnm kocam diye demiyorum elinden her iş gelir :) İnşallahh tatlım..

Kobicanın Dünyası: Teşekkürler cnm :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails