İyiki Doğdun Biriciğim...

11 Mart 2013 Pazartesi



Çok başka planlarım olmasına rağmen Kadınlar günü etkinliği, nişan töreni ve halısaha maçı derken oldukça yoğun ve yorucu bir haftasonu trafiğinde; kendi evimizde başbaşa kutlayacağımız ilk doğumgünü olma özelliği olsun istedim...
Acelece kurulmuş bir sofra, ama kendi ellerimle yaptığım bir pasta, bize eşlik eden çerçevede resmimiz, not kağıdını bile kalem bulamadığımdan göz kalemiyle yazdım :)
İyiki doğmuş benim fanatik sevgili kocacım..Ben onu Çoook Seviyorummm :) 

5 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canımm çok beğendimm herşey çok güzel görünüyor ellerine sağlık :) hep birlikte olduğunuz nice sağlıklı ve mutlu senelere :)

Unknown dedi ki...

Çok beğendimm canımm bir erkeğe alınabilecek en güzel hediyee walla fanatikse takımının formasııı :):):)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Hep mutlu hep bir arada olun canım..

Adsız dedi ki...

Sofrayı çok beğendim, eşin iyi ki doğmuş iyiki tanışmışsınız ve birbirinizi çok sevip evlenmişsiniz Seçil Abla, mutluluklar.. :))

assortiek dedi ki...

tü tü tü maşallah:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails