Kızlar Bizde...

3 Şubat 2013 Pazar
Bir önceki postumda bahsetmiştim. Arkadaşlarım ev ziyaretine gelecekti. Nitekim programımız sorunsuz ve bir o kadar keyifli bir şekilde gerçekleşti. Düğünden sonra görüşememiştik, saatlerce birlikte hasret giderdik. Yedik, içtik, muhabbetin dibine vurduk, bol bol güldük.
Kahkahaların atıldığı ve nacizane hazırladığım yiyeceklerin olduğu soframıza gelecek olursak...


Menümüzde;
Salatalar revaçtaydı; Makarna salatası, Yoğurtlu tavuklu etimek salatası (ilk defa denedim tarif burdan), Patates salatası..
Zeytinyağlı yaprak sarması..
Salamlı, kaşarlı milföy böreği, peynirli pogaça
Tatlı olarak favorim dediğim muhellebili paşa tatlısı  ve muzlu, çikolatalı pasta...








Önceki gün 4 saat mutfaktan çıkmamıştım ama değdi doğrusu.
Bizim kızlardan biri browni yapmış, bir diğeri de yaş pasta almış.
Hiç çıkarmadım bile benim mamaları yesinler diye :)



Arkasından türk kahvesi keyfi ve tabiki falsız olurmu olmaz..:)
Ağzımızın tadı bozulmasın, nice böylesi güzel, keyifli ve tabiki sağlıklı günlerimiz olsun...

13 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

maşallah canım yemekler harika görünüyor ellerine sağlık :))

Gurme Şirine dedi ki...

:)
bu ne güzel bir sofra hepsinde aklım kaldı :)
ellerine sağlık canım...........

Saadet dedi ki...

çok özenli ve de lezzetli görünüyor: )

SihirliGünlük dedi ki...

mamalar harika görünüyooor :)

aysp dedi ki...

Döktürmüşsün yine marifetlerini, ellerine sağlık çok güzel iştah açısı br sofraaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sana üstesinden geleceğini söylemiştim dimi :)
Süper olmuş her şey.. Ağzınız hep tatlı olsun cnm..

Ebrushka Blog dedi ki...

Hmmm harika görünüyor :)

ömür dedi ki...

herşey çoook güzel görünüyor,afiyet olsun:)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Ellerine sağlık pek güzel bi sofra olmuş :)

senem dedi ki...

okuyunca kendıme o kadar cok kızdım ki seni okuyamadıgım için şimdi gelinlikli haline de bakacağım. ellerine sağlık meleğim

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Sevgili Cecilia;Bloğumda küçük bir çekiliş düzenliyorum.Senide beklerim.

kozmetikperisi dedi ki...

bu nasıl güzel bir sofra:) ellerine sağlık cnm:)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Oooo dokturmussun masallah canim hepsinden canim istedi,eger sen bunlarin hepsini 4 saatte yaptiysan masallah ozaman sana bayagi elin cabukmus,o kahve ve fal keyfi vazgecilmezimizdir zaten:-)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails