Zarif Detaylar...

21 Ocak 2012 Cumartesi
Zarafet nedir sizce?

Bukle bukle saçlar?

Straplezi ne denli zarif ve hoş bulduğumu söylemiştim burda..

Açılan bağrı şık bir kolyeyle tamamlamak yetiyor...



Kelebekler ne zarif yaratıklar öyle değil mi?
Üzerinde kelebek figürüyle herşey zarifleştirilebilir...



Parıltı tabiki...


Kadife ve tüy...
Bu eldivenimi çok seviyorum, üstelik sıcacık, yumuşacık...


Örgüye bayılıyorum..Ama açık renk saçlarda daha belirgin ve hoş duruyor. Gözükmesi için resmin keskinliğini baya bi arttırdım ki çok çirkin buldum kendimi burda :)


Bazı renkler zariftir.. Yeşil mesela zarif bir renk...




Ve zarafetin kraliçesi...



Sanırım bu kitabı almalıyım...




15 yorum:

Petrl dedi ki...

özellikle senin resmini yani örgülü halini cok sevdim sen bi bastan basa ördür (kim örüyorsa artik) güzelcee önden arkaya dogru örsün gercekten cok güzel görünürr :)
sevgilerimle

kozmetikperisi dedi ki...

Şu takılarına hayranım cnm ya;ayrıca çok güzel çıkmışsın :)

Elifinelizi dedi ki...

örgü ne zarif ve kullanışlıdır .
o pırıltıyada bayıldım :D

Sevtap dedi ki...

Çok güzel anlatmışsın canım kolye çok cici...

Duygu Senyurek dedi ki...

Sac orgune bayildim cnm ,kucukken de cok severdim:) sevgiler

Adsız dedi ki...

esmer prensesım benım esmer güzelim sana her sey yakısıyor. sac örgusune ben de bayılıyorum ama bır turlu yapamıyorum :) sana da cok ama cokk yakısmıss

AyçA dedi ki...

Örgü saç benimde favorilerimden. Zarif insanın halide bir başka oluyor. O kitabı ben de çok merak ettim en yakın zamanda araştırıcam.

Sevgilerle canım:))

hera dedi ki...

pek tatlı olmuşuz, ilk foto başlıkla çok uyumlu :)

PINKY FASHION dedi ki...

Chanel'in hikayesinden sonra okuma listesine eklenilen bir kitap daha...

pınar dedi ki...

tam bir audrey hepburn hayranıyımdır.kitabıda görür görmez aldım hemende bitirdim.kesinlikle tavsiye ederim.sevgiler ;)

Stil Direktoru dedi ki...

Ciciler yarasın kuzu ve sakın saçlarını kesme bak süper doğal halleri

darkolivee dedi ki...

ilk resimdeki siyah kolyeye bayıldım!!!
harika...

hediye çekilişime beklerim canım

assortiek dedi ki...

:)))) benimde eldivenlerim aynııı
çok mu kokoşuz ne:))
ilk resimdeki dudaklar çok hoş tu yaa:)herkez kolyeye takılmış ama

Mystery dedi ki...

Eldivenlerin çok güzeeel!

cecilia dedi ki...

PetroLmaviSevilmezm! Teşekkür ederim tatlım, kuaförde ördürüyorum ben.

kozmetikperisi: bende sana ve yorumlarına :) sağol peritom :*

Elifinelizi: Teşekkür ederim, pırıltımız eksik olmasın hiç :)

Sevtap: Teşekkür ederim tatlım nerelerdesin sen uzun zaman oldu seni görmek çok güzel :)

khaleesi style: Beğenmene sevindim cnm, ya ben küçükken pek sevmezdim niyeyse büyüdüm sevdim :)

Meekay: Thanks a lot! :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan : Bende yapamıyorum kuzu bunu kuaförde yaptırmıştım, çok teşekkürler :*

AyçA: teşekkür ederim güzel sözlerin için cnm, sevgilerr..

hera: ahh çok teşekkür ederim, mutlu oldum :*

PINKY FASHION: e tabi zarafeti ehlinden öğrenmek lazım :)

pınar: merak ediyorum ama daha denk gelemedim almak için.

 Stil Direktörü : Yok kuzum kesmeyi düşünmüyorum, uçları kıvırdım ama doğal sayılır, mucx :)

darkolivee; bayılmana bayıldım teşekkürler :)

AssoRTieK: Hehe sanırım birazcık kokoşuz :)evet ya çok dolgun çıkmış benim dudişler :)teşekkür ederim

Msytery: Sağol gizimm :*

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails