En Son Sevdiklerim.. ♥

29 Ocak 2012 Pazar
Sevdim ki aldım :)
Tiffany'den. 
Bu önlük modeli sade elbiseyi...


Ve bu kol detaylı hırkacığı...


Severek yaptığım Çanta süsünü.. kenarda köşede duran küpe, kolye bozması ıvır zıvırlarla böyle bir şey çıktı ortaya.



Bu rengi çok sevdim...Mavi desen değil lila desen değil :) Gabrini Summer Editon Serisinden M 109


Kahve dünyasının çikolatalarını...Sütlüyle poz verdim ama en çok portakallısını sevdim :)



"İstanbulda hayatı felç eden kar yağışı"nı değil sadece manzarasını,beyazlığını...


İvana Sert'in bu makyajını...




Bir film türü olsaydım romantik komedi olurdum kesinlikle...
En son izlediğim My Sassy Girl'den bir sahne...


Bakalım daha neler seveceğiz... :)

17 yorum:

GüzelGül dedi ki...

canim o elbise sana cok yakisacak eminim :) insallah outfit resimlerinde görebiliriz.

Mein Blog/Blogum

nur dedi ki...

:) my sasy gırl 2 gün önce izledim kesinlikle güney kore yapımını tekrar izlemeni tavsiye ederim çünkü orjinali o:)
elbisen ve hırkan çok hoş :)

ne var ne yok ? dedi ki...

Bluzu çok beğendim biz İzmir'de kar görmedik ah hasret kaldım :(

Ayshenur dedi ki...

ayy yerım senin sevgi ptırcıklıgını yawrum benmm :* buarada elbıse cok romantık ve tatlı yaa kesn post beklıyorm hbrın olsun bebek ;)

Duygu Senyurek dedi ki...

Ojelerine bayildim cnm canta susunde cok guzel olmus
Sevgiler

Petrl dedi ki...

o maviye bebek mavisi deniliyor (almanyada) .. severim o rengi..
su cikolatalari göstermeyin yaa feci sekilde canim cekiyorr :(((
sevgilerimle :)

cecilia dedi ki...

guzelgul; evet kesinlikle paylaşıcam teşekkürler tatlımcım.

nur: evet cnm biliyorum orjinali kore yapımıymış ve daha güzelmiş araştırdım fırsat bulursam onuda izlerim, teşekkürler :)

ne var ne yok ?: bizde doyduk kara bu ikinci yağışıydı ben uludağda da gördüğüm için yeter diyorum cnm inşallah izmirede az da olsa yağar :)

Ayshenur: Paylaşırım civcivim yeterki siz isteyin, beğenmene çok sevindim ;)

khaleesi style : Teşekkürler tatlım işte uyduruk bişey oldu ama şirin oldu sanırım :)

PetroLmaviSevilmezm! Öylemii cnm ya aslında öyle çıkmış belki ama benim bildiğim bebek mavisi değil, hatta tam o renk ojemi de gösteririm yakında, çikolata kanayan yaramız yaa karşı konulması zor :)

Unknown dedi ki...

bitanecim senin her seçimin güzel bunlar da güzel olcak tabi o bebe yaka elbise inanılmaz yakışcak hiç şüphem yok:*

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

o elbıseyi ben de gormustum
gule gule kullan
tiffanyde bazen cok guzel seyler oluyo sık sık bakmak lazım

Nerwen dedi ki...

hırkan cok seker :) güle güle giy :) pek severim puantiyeyi

cecilia dedi ki...

Benden Bişeyler: Tatlım şımartıyosun beni, evet yakası çok romantik geldi gözüme, teşekkür ederim balım :*

KOVA KADINIYIM BEN:Elbisenin kumaşı pek ince, daha kaliteli beklerdim ama yakası çok hoşuma gitti, onun için giyeceğim :)

Nerwen: evet puantiye ve tülden kolları çok sevdim ben de :)

Fashionobsession-mieni dedi ki...

I love the dress! It is so beautiful! Great Naildesign!

Hope you visit me on my Blog
Fashionobsession-mieni.blogspot.com

hera dedi ki...

Ivana nın makyajını ben de yayınlamıştım, demek zevklerimiz aynı :)

Ben de mim in var tatlım :)

Stil Direktoru dedi ki...

Güzel güzel mutlu mutlu kullan cicileri canım
Ivana haha ben yıl oldu yapalı gökkuşağı makyanı Ivana'yı yerim ama seni daha çok yerim .))

Yeşim dedi ki...

Sevdiklerini ben de sevdimm :) bakalım başka neleri seveceğiz birlikte ;)

GÜZİN dedi ki...

canım elbisen güzelmiş cidden:) bide ivana cok güzel yaa bu mayajda hoş olmuş:) bu postu sevdim:)

darkolivee dedi ki...

çanta süsün ne güzel olmuş, uzun süre takmadığım bi sürü küpe var, bu şekilde değerlendirebilir aslında, teşekkürler fikir oldu tatlım...

sevgiler

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails