Flormar Kiosk Sepet Ganimetleri...

18 Ocak 2012 Çarşamba
AVM'lerdeki flormar kiosklarını bilirsiniz.
Standın bir kenarına sepet içinde eski seri ürünleri koyarlar, oldukça uygun fiyatlarla.
Geçen gün karıştırırken birbirinden güzel renklerde farlar gördüm ve beğendiğim ikisini aldım, hemde 4,5 TL gibi bir fiyata..Sizin de haberiniz olsun istedim..

Flaşlı...

Flaşsız...

Başta bir allığı andırıyor öyle değil mi renkler...
Mesela tam ortası bronzer, sağındaki uçuk pembe, solundaki şeftali tonlarında bir allık...

Ama eyesshadow! :) göz farı...Renkleri swatchlamaya çalıştım benim çok hoşuma gitti..

Bir ömür bitiremeyeceğim kadar farım olmasaydı o sepetin hepsini alabilirdim..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım güle güle kullan, çok güzelmiş farların renkleri, ayrıyeten fiyatları da çok uygunmuş :)

milky dedi ki...

renkler çok hoş
ama ben yanyana 3 tane farı kullanamıyorum renkler bir süre sonra birbirine karışıyor. Bu yuzden içim gitsede almıyorum :)

PINKY FASHION dedi ki...

normalde flormar farlarını pigmentosyonu iyi olmadığı için pek tercih etmiyorum. Ama bu renkleri bu fiyata bulsam kaçırmazdım:)

cicibebe dedi ki...

renkler harika cnm güle güle kullan.. ben de o sepetlerden bol bol bronz lipgloss depolayanlardanım :D

Unknown dedi ki...

güle güle kullan hayatım allık olarak da kullanırsın sen onu ikisinin de hammaddesi aynı nasıl olsa:)gidip bende karıştıracam o sepetleri bakınca bile içim açıldı:)

capriceline dedi ki...

harika renkleri var bunların cecciii,güle güle kullan..

Nimo dedi ki...

Hey maşşallah yavrum :))
hepsi çok kullanışlı çoğunu kullandım. Flormar candır ya iyi ki var zaten :))

cecilia dedi ki...

Ece's Diary: Aynen ececim fiyat queen :)

milky: tatlım renkleri sade kullanmak isteyince evet ama bu renkler birbirine çok aykırı değil uyumlu renkler olduğu için gölgelendirme adına hoş bile görünebilir aslında karışması..

PINKY FASHION: aslında bende öyle düşünüyodum ama fena sayılmaz pigmentasyonları,bi makyaj denemesi yapıp görmek lazım..

cicibebe; teşekkürler cicişim :*

Benden Bişeyler: Evet cnm o üçlü far allık niyetine de kullanılır ama şimdilik allık stoğum yetiyor bana, bak tatlım kesinlikle ;)

capriceline: teşekkür ederim bitanem renklerine vuruldum zaten :)

NİMO: aynen cnm iyiki var, sağol :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails