...1 Ocak 2012...Böyle Başladık!

2 Ocak 2012 Pazartesi
Yesyeni yılımıza evde "PTT" ile girdik önce...
Lafta diil cidden PTT, yani pijamalarım ve terliğim de var :)
Televizyon full açık..
Bendeniz ve sevgili çam ağacımız.. (:


Ertesi gün 1 Ocak 2012..Heytt be.. nasıl da asil duruyo dimi, daha çok taze çünkü :)
Kuzicimin doğumgünü idi. Süslenelim dedik biraz. Ne giymişiz bakalım? :)



Şu pastanın asaletine, güzelliğine bakarmısınız?
Yani kendi takımım diye söylemiyorum ama en güzel renklerin en güzel şekilde bir araya gelmesi başka nerde görülmüş?
Kuzimin kız arkadaşı ona böyle bi süpriz yapmak istedi, ben de destekledim tabi bi BJK'li olarak.


Peki ya sözümüz nasıl? Noktayı koymuşuz ama dimi.
Çarşı Ayrılığa da Karşı!
Yürü beee! :)


Yerim sizi yaa..
Hep böyle mutlu olun e mi!


Bize aşk lazım bize aşk lazım ayrılık diiil.. :)


Böyle Başladııı...Hadi hayırlıısı :)

15 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

ceci'cim süpersin yine,elbisene bayıldım :)

Duygu Senyurek dedi ki...

Slm bende besiktasli olarak artik blogunuza uyeyim:) bende beklerim:) takipteyim
khaleesistyle.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Devaminida böyle mutluluklarla gecer umarim ..

Pastaya bi Bjkli olarak bittim harika görunuyor ve evet haklisin en guzel renklerin en sık sunumu diyebiliriz ve o al bayrağımızın olması ayrı bir mutluluk veriyor bana :))

Kısacası mutlu yıllar ceci :)))

GüzelGül dedi ki...

Canim simdi PTT ne anlama geliyor pek anlamadim :D gecenlerde trde kuzenim demisti bende caktirmadan gülmüstüm :D senin yeni yilinda kutlu olsun

Mein Blog/Blogum

AslıASLI dedi ki...

GS liyim ama Beşiktaş'lada kardeş takımız sorun yok :)

Ayshenur dedi ki...

ohh harıkaymıs kuzucum bjk kardes takım cnmm yoksa gs candır biliosun :))

tubitos dedi ki...

pasta çok güzelmiş yaa :) mutlu yıllar canım 2012 de herşey gönlünce olsun

senem dedi ki...

eevt aşk lazım birde ben kavuşaydım sevdiğime :)

pasta harika yen yıl güzel geçsin bitanem :)

cecilia dedi ki...

kozmetikperisi: kuzum teşekkür ederim ama elbise değil ayrı parçalar, bluz ve etek, elbise gibi çıkmış demek :)

khaleesistyle: bir dişi kartal daha! :) teşekkür ederim mutlu oldum, bende geldim :)

! ¤ iç dünyamın başkenti ¤ !: Hepimize mutlu yıllar kuzucum, dimii ya o amblem yeter, işte seni bu yüzden daha çok seviyorum :)

guzelgul; haha cnmcım PTT bizim çocukluğumuzdan kalma bi jargon. Yani açılımı Pijama Terlik Televizyon, yılbaşını evde geçirenler için söylenir :)

Aslı; Aynen aslıcım ;)

Ayshenur; hehe kardeşiz kardeş cnm bilmemmi :)

tubitos; teşekkürler tubişcim, hepimizin gönlünce olsun..

*ssdesignbutik: inşallah tez zamanda kavuşursun cnm sayılı gün çabuk geçermiş :) amin cnm hepimizin inş.

darkolivee dedi ki...

pasta harikaymış, insan kesmeye kıyamaz yahuu :))

mutlu seneler...
sevgiler...

ANNEKIZ dedi ki...

mutlu yıllar :)

üzüm kuşu dedi ki...

vayyy süper çarşı ayrılığa karşı çok hoşmuş:)

sevda s. dedi ki...

Sen çok cici olmuşsun doğumgünü kombininle, cici, çıtır bir kız olmuşsun :)

Mystery dedi ki...

Pasta ve not gerçekten orjinal :D 2012 hep asil olsun mümkünse :D

bitter dedi ki...

pastaayı sevdim. sevdiceğim de beşiktaşlı da.. güzel bi süpriz olabilir bu :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails