Pembe Pantolon ve Çorap Aşkı..

6 Ocak 2012 Cuma
Yağmurlu bir haftasonu AVM gezisi için pembe pantolonumla spor bir kombin tercih ettim...
Arabamı hazırlayın demiştim hazırlamışlar :)


Pantolonumu herhangi bir butikten aldım..
Kazağım; Abimin hediyesi..
Ayakkabılar; Deichman..
Montum; Collezion okul yıllarımdan kalma, rahat bi 7 senesi var..:)
Çanta; Yurtdışından hediye..


Ve bitürlü gerçek rengini yansıtamadığım pembiş pantolonum...Şeker gibi, aslında tam baharlık ama ben o kadar bekleyemezdim :)




Ve pantolondan bahsederken..
Uzun süredir pantolon giymiyorum aslında, eteklerim ve elbiselerimin tadını çıkarıyorum şu sıra. 
Uzun çizmelerle ve değişik model ve renklerde çoraplarla kombinlemek hoşuma gidiyor. Baklava deseni de hoş bir klasik..


O yüzden bol bol çorap stoklamaya başladım :)
Nerde görsem alıyorum...

LCW'dan ve Koton'dan aldıklarım...




Ve en çok istediğim beyaz çoraptı...Hiçbiyerde istediğim gibi bulamadım. Ama bunu beğendim.. Romantik bir kombin çıkabilir :)


Bu gidişle çorap koleksiyonu oluşturup sizlerle paylaşabilirim :)

12 yorum:

GüzelGül dedi ki...

pantolonun gercekden seker gibiymis canim :) arkandaki fayton harika :)tam dügünlük fayton :PP

Mein Blog/Blogum

capriceline dedi ki...

ceciliammmm güle güle kullan aldıklarını... pembe deyince akan sular durur. çok cici olmuş kombinin...

balgözlükız dedi ki...

ya hangi avm bu faytonlu filan,kıskandım :)) pembeler de çok yakışmış buarada :))

hediyem var blogda,katılmak istersen beklerim :)
http://balgozlukiz.blogspot.com/2012/01/hediyem-vaaaaaaar.html

Ayshenur dedi ki...

ee kıs demek degişik desenlerde corap demek bncede cnm ama artık pek gymıyorum ya ben corap ndense:(

pembe pantolonda en sevdgim hee bayıldım sana sekercimm:*

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

tatlı pembe sanada pek tatlı olmus :)

cecilia dedi ki...

guzelgul: haha benimde aklıma geldi cnm çok güzel düğün arabası olur diye, bizim aklımız nerde yahu :) teşekkürler bebişim..

capriceline; pembe hayal,masal,çocuksuluk, masumiyet demek bana göre, o yüzden onsuz olmaz cnm çok saol :*

balgozlukız; cnm burası airport avm'nin önü. o fayton hep orda masal gibi :) teşekkür ederim..

Ayshenur ; niye giymiosun bebeimm ama taytların da çok hoş senin doğru ;) teşekkürler şekercim mucxx :*

♥pemb€sinti♥: saol kuzum o senin pembeliğin :)

AslıASLI dedi ki...

Pantolonun rengi modeli çok güzelmiş, güle güle giy, evet aslında tam dügün arabası olabilir :)

Çoraplarında çok güzel, bende giyemiyorum, genelde hep pantolon giydigim için sanırım.

Atolyekedi dedi ki...

Canım her zamanki gibi çok güzelsin. Pantolanla da ayrı güzelsin canım benim

Petrl dedi ki...

okuldayken hep ögretmenimiz derdi her kizin icinde kücükken/büyükdügünde pembeye bir aski oluur diye
farkindayim benimde azda olsa pembe renge askim var :)
corapta bi ayri birsey onuda severim :)
güle güle giyin pembisini ve corablarni :)

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

arabalı fotoğrafınız cok seker :)) deıchman cok ıyı bı marka bende kullanıyorum memnunumda

cecilia dedi ki...

Aslı: teşekkür ederim cnm, artık pantolondan sıkıldımmıdır nedir pek yüzüne bakmıyodum ama pembiş gönlümü aldı :)

AtolyeKedi; aslında çok süssüzüm cnm öyle giydim çıktım ama beğenmene çok sevindimm teşekkürler :)

PetroLmaviSevilmezm! kesinlikle pembe bambaşka bişey başka renkler favorin olabilir ama pembeyse o şey ayrı bir şirinliği çekiciliği vardır yani en azından benim için öyle :) teşekkürler cnm..

biricitconsungunlugu: evet benimde bi memnuniyetsizliğim olmadı şu zamana kadar, teşekkür ederimm :)

SaR dedi ki...

Canım çorap sevgisi var sende de güle güle kullan cnm, tüm fotolarda harika görünüyosun bu arada
ben de beklerim
beauty-n-fashionlove

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails