Takar Geçerim...

4 Ocak 2012 Çarşamba
Sizde benim gibi minik küpe sevenlerdenmisiniz?
Gerçi her türlü uzun, sallantılı küpeyi severim ama küçük küpeler her tarza ayak uydurabilen, abartılı durmayan, sevimli, şık olduğu gibi böyle anahtar, kilit gibi orjinal modellerden de oluşabiliyor. Bunlar geçen gün aldıklarımdan..



Çilekli küpelerimi pek bi sevdim.


Yine kelebekli minik küpeler ve taç arkadaşımın hediyesi..


Görenlerin "o nasıl bişey öyle ya" diye ilgisini çektiği, "ne kadar hoşmuş" diye beğendiği "double ring" yüzüğüm...buldum sonunda.. :)


Ve markofoniden yaptığım ilk takı alışverişim..
Papağanlı kolye...


Deri, taşlı, bileklik...


Böyle cicilerden başka hiçbişey takmayalım hayatta :)..

19 yorum:

♔Joveland dedi ki...

papağanlı kolye ve mask küpeler favorim :) güle güle kullann :)

SvGLove dedi ki...

Cecilia'cim nasil sirin, seker seyler bunlar! Tamam sondaki tam oyle degil ama:P
Papaganli kolyeye bayildim! Ve yildiz yuzuge tabi ki!
Ay maskelere de!
Gule gule kullan;)

kozmetikperisi dedi ki...

ne kadar güzellerr :) güle güle kullan tatlım.Çileklere bayıldım

senem dedi ki...

KOLYE ÇOK TATLI BAYILDIM BENDE tavuskuşlu istiyorum :D
güle güle kullan bitanem :D

GüzelGül dedi ki...

ayy hepside güzelmis canim :) bende taki hastaligi vardir:) eskiden uzun küpelere bayilirdim süreklide takardim fakat yas ilerleyince simdi hic takmiyorum pek :) sürekli kücük küpe tercih ediyorum en cokda inci tasli küpeleri cok seviyorum.

Mein Blog/Blogum

Adsız dedi ki...

canım cok begendim ben bunları ya özelliklede tacını güle güle kullan :)

MaceraperesT dedi ki...

maskeli küpe ve papağanlı kolyeye bayıldımm..güle güle kullan Cecilia'cım:)

AslıASLI dedi ki...

Valla ben hiç birini ayırt edemedim, hepsi öyle güzellerki güle güle kullan :)

Duygu Senyurek dedi ki...

Canim hepsi super .gule gule kullan en cok yuzugu ve deri bilekligi begendim :)harikaa bende istyrmm:)
khaleesistyle.blogspot.com

Unknown dedi ki...

canım çok tatlılar yaa bayıldımm küçük küpelere bende bayılıyorum bende yakında göstercem favori küpelerimi :)senden de daha çok takı postu bekliyorum mucx sevgiler<3<3

Unknown dedi ki...

Ayyy cilege bayilirim :) onun icin cicek kupeyede bayildim. Muhtesem!!

üzüm kuşu dedi ki...

kuzum bulmuşsun ikili yüzüklerden seninkide çok güzelmiş güle güle kullan tatlım:)

Clara Turbay dedi ki...

Awesome ideas put together i find here.

http://paquetevistasbien.blogspot.com

Modamla dedi ki...

Çok güzeller ♥ :)

http://www.modamla.com/

chunlibeauty dedi ki...

aksesuar sever 0larak hepsine bayıldımm!!

Atolyekedi dedi ki...

Hepsi çok güzel, güzel günlerde kullan canım.

cecilia dedi ki...

♔Joveland; teşekkürler papağana bende ayrı bayıldım :)

SvGLove: Canımcım senin takıların da çok hoş, bende senin aksesuarlarına bayılıyorum, çok güzeller ;)

kozmetikperisi; sağol bitanem beğenmene çok sevindim :*

*ssdesignbutik; tavuskuşu da hoş bi model olur cnm, tam süslülere göre, teşekkürler :)

guzelgul; inci küpeler gerçekten çok hoş bi klasik ve herşeye uygun, bende seviyorum cnm, teşekkürler :*

Benli Begonya: Tatlım çok teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun

MaceraperesT: teşekkürler cnm :)

Aslı: Canımm çok sağol, daha güzelleri senin olsun..

Duygu Şenyürek; Teşekkürler tatlım beğenmene çok sevindim :)

Benden Bişeyler; bir takı canavarı olarak bende senin aksesuarlarına bayılıyorum cnm aldıkça gösteririm tabiki, bende seninkileri bekliyorum merakla ;)

Tugba; teşekkürler tuğba, çileği bende çok severim :)

cemre: evet kuzum buldum ama tek bi model vardı :( teşekkürler..

Modamla; Teşekkürler daha güzelleri sizin olsun :)

ChunLi Beauty; çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

AtolyeKedi; teşekkür ederim kedicim..

Mystery dedi ki...

Hakkaten takmayalım :) Şu biri başka biri başka minik küpelere ben de bayılıyorum :D

bir kum tanesi dedi ki...

ne kadar güzeller güle güel kullan

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails