Mevsim Kış Olsa da Yeşilleniriz Biz..

15 Ocak 2012 Pazar
İçimiz baharsa... ;)

Yeşil ve kahve uyumunu seviyorum. Yukarda gördüklerinizden çanta, fular ve kazak doğumgünü hediyelerimden. Amma bereketli bi doğumgünüymüş dimi :) Kombinle kombinle bitmiyo :)

Fular petrol mavisi evet lakin yeşile çok yakın gibi görünmüştü gözüme. Kafamda öyle tasarlamıştım ama fark var tabiki, çok da abes durmadı sanki. Ve kahverenginin tonları...


Triko üst: Rodi
Şort: Red Balance
Çizme: Arrow
Kemer: Defacto
Çorap: Penti
Fular: Bunu bilemiyorum işte :)


Makyajımızdan bi kuple....


Dikketinizi celbettiyse saçlarımda hafif kızıl ışıltılar var.

Harika bi renk keşfettim. Açık saçta gösterebilseydim rengi daha anlaşılır olurdu ama gerçekten hoş, değişik bi renk, acayip memnun kaldım, boyanın yapısı da hoşuma gitti.

İşte ta kendisii;



Yeşil demişken yeşil çayım ve eskiden hiç sevmediğim şimdi ise helede bol cevizliyse ayıla bayıla yediğim yumuşcık lezzette kabak tatlısı ile sonlandırıyorum bu postu..




Solmasın yapraklarınız hep yeşil kalın.. :)

10 yorum:

aşgaane dedi ki...

yeşil kahve uyumunu ben de çok severim:) çok yakın tonları, çok da hoş uydurmuşsun ve çok tatlı olmuşsun:) özellikle çantan çok hoşuma gitti:)

Unknown dedi ki...

her zamanki gibi çok şıksın canım çok yakışmış makyajına da bayıldığımı söylemeden geçemicem:):*

kozmetikperisi dedi ki...

Şortlu kış kombinlerini çok seviyorum,sanada çok yakışmış cnm.Makyajın da ayrı bir güzel :)

capriceline dedi ki...

ceciii ne tatlı olmuşsun sen...şort feci yakışmış..

cecilia dedi ki...

hayat güzel: teşekkürler cnm, birbirine en çok yakışan renkler listesine girer yeşil-kahve :) çantayı bende beğendim :)

Benden Bişeyler: Çok teşekkürler canımcım makyaj postlarına baya ara verdim ama bunu paylaşmak istedim, sağol ;)

kozmetikperisi: evet pericim hem rahat oluyor hem de farklı ve şık duruyor bencede ama çorap ve çizmelerle bütünlenince anlamını buluyor kışın :)

capriceline: teşekkür ederim bitanem ya çok sevindim bu güzel yorumuna :)

GüzelGül dedi ki...

kizzzzzzzzz bu ne güzellik böyle tütütü masallahhhh sekerim cok güzel olmussun bayildim bu outfitine :))

Mein Blog/Blogum

Unknown dedi ki...

Harikaaaaa =)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Çok hoş olmuşsun canım yaaa, yeşil benimde favorim oldu.. Bir türlü şort edinemedim ya çok istiyorum ama :)

cecilia dedi ki...

guzelgul; hehe senin içten yorumunu yerimm ben :) gülcümm çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim.

Mrs. Kurtuluş: Teşekkür ederimmm :)

♥pemb€sinti♥: cnm benim teşekkür ederim, edin kesinlikle rahat ve şık oluyo dolapta bulunsun bi tane de olsa :)

Fashionobsession-mieni dedi ki...

I love the bag and the scarf! Amazing Make-Up!

Hope you visit me on my Blog
Fashionobsession-mieni.blogspot.com

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails