Kahve Bahane...

13 Ocak 2012 Cuma
"Gönül ne kahve ister ne kahvehane,Gönül bir dost ister kahve bahane"



Kızlarla hoş bir mekanda kahve molası...


Ve Türkan Şoray bakışlarıyla ben..
Hepinizi ünlü birilerine benzeten olmuştur muhakkak.
Göksel'e benzetilmiştim bikaçkere mesela ben.
Ama en güzel benzetilme "Türkan Şoray" benim için.
Özellikle gülüşüm ve bakışlarımmış..
Bilmiyorum ben diyenlerin yalancısıyım ama sultana bi parça da olsa benzetilmek bu benim için gurur okşayıcı bişey :)


Kapadık kapadık :)


Mekandan kareler.. Bakırköy'de Dejavu Cafedeyiz.. Üst katta oturduk biz, bahçesi de çok güzel.
Tarif etmek gerekirse meydanın kalabalığına hiç inmeden yani gayet sessiz sakin, Bakırköy İski'nin mavi binasının bi 100 metre ilersinde..




Bu resimde ışık, renk, hiç bi oynama yok, üstelik cep telefonumla çekmiştim.
Ne kadar güzel çıkmış öyle değil mi? Cafenin penceresinden bakarken hoş bi kış manzarasıyla karşılaştım...Hava bugünlerde o kadar soğuk ve kasvetli ki.. Ama yinede içimde beni ısıtan bişeyler var..



Sizin de soğuyan elleriniz, ayaklarınız olsun, içiniz hiç soğumasın, sevgiyle kalın.. :)




12 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

aaa bılıorum orayı,afıyet olsun :)

chunlibeauty dedi ki...

:D resimler cok hoşşş!! afiyet seker olsunnn cnmm

kozmetikperisi dedi ki...

ne güzel bir kahve sunumu o öyle :) afiyet olsun cnm

Adsız dedi ki...

bayilyiorum türk kahvesinee :)

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Afiyet olsun bakalım;)

*mehtap dedi ki...

çok güzel çıkmışsın gerçekten,Türkan Şoray hayranıyımdır ama hiç benzemem.Benzeyenlere bayılırım.Güzel resimler..

aşgaane dedi ki...

kahvenin sunumu ne kadar güzel öyleee:) tabii senin türkan şoray bakışlarında öyle:)

cecilia dedi ki...

biricitconsungunlugu: ben yeni öğrendim, hoşuma gitti baya konumu da çok iyi :)

ChunLi Beauty : Teşekkürler chunlicim, beğenmene sevindim :)

kozmetikperisi: dimi cnm benimde hoşuma gitti teşekkürler..

'fulya. ; falıyla, muhabbetiyle, ayrı bir şey o gerçekten :)

CADI KIZIN DIRDIRI: teşekkürlerr :)

mehtap: ya bunun neresi benziyo da diyebilirsiniz benim hiç aklımın ucundan geçmezdi ama söyleyenler olunca hoşuma gitti :) teşekkür ederim :)

hayat güzel: evet cnm sunum gerçekten çok hoş, insan manen de doyuyor :) hehe teşekkürler kuzum :)

GüzelGül dedi ki...

uf uf canim cekti simdi kiz :)) söyle bol köpüklü bir kahveye hayir demem ama hayatimin prensiyle :PP karsi karsiya :PPP

Mein Blog/Blogum

Unknown dedi ki...

Benimde canim simdi kahve çekti. Güzel mekan ve atmosfer oldu mu gerisi önemli degil!
Afiyet olsun.

tubitos dedi ki...

kahve keyfi gibisi yoktur canım hele miss gibi karlı havada, sultana benzetilmek güzel hakkaten tapılası kadın :)

cecilia dedi ki...

guzelgul: evet o en güzeli olsa gerek, yapında için bitanem :)

Ercan Çetin; kahve öyle bişeyki resmi bile insanı ayrı bir atmosfere sokuyor..

tubitos: aynen tubişim :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails