2011'e Elveda Derken...

30 Aralık 2011 Cuma
2011'i geride bırakmaya çok ama çok az kaldı.
Geride kalan diğer yıllar gibi anıları ifade edecek artık bu sayılar bir araya geldiğinde bizim için.
Şimdi tüm umutlarımız, beklentilerimiz, dileklerimiz 2012'de. Gazlarımızı her yılbaşı öncesi gibi fulledik; "Yaptık Olacak" :)
2011'i uzun uzun cümlelerle anlatabiliriim. Ama tek kelime ile özetlemem gerekirse "öğretici"ydi diyebilirim.
Evet çok şey öğretti bana 2011.
Mutlu oldum, üzüldüm, güldüm, ağladım, heyecanlandım, sevdim, sevildim, gezdim gördüm, hayal kırıklığına uğradım, şaşırdım. Ama hepsinde bişey öğrendim.
"Büyük konuşmamak gerekiyomuş" mesela. Öğrendiklerimden yalnızca biriydi bu. Çok şey öğrendim evet.
Beni öldürmeyen her acı güçlendirdi. Daha güçlüyüm şimdi meçhul 2012'ye karşı.
"Şimdi hayat ister çiçeklerle gelsin isterse vursun geçsin.." diyor ya şarkı heh işte bende de öyle bir hava esiyor, öyle bir kafa hakim. Öyle şeyler öğrendim ki çünkü acısa da öldürmez yani...
Benden bu kadar. 2012'den dileğim var ya da yok, bana kalsın. Bu kez saymıycam şu şu diye..
Biri dediki "senin tek rakibin kendin". Aynen öyle; tek rakibim kendim, o yüzden iyi olan kazansın :)
Herkese mutlu yıllarrr!



Kutuma gitmek istiyorum, aç dersen açarım ve açıl susam açıll :)



İçinde neler yoktuki neler :) Ben en çok çikolataları sevdim..
 hep tatlı geçsin, mutlu etsin diye..


Ve assolistler en son çıkar... :)
Polat Rönesans yetkililerine çok teşekkür ederim. Bu güzel jest için...
Özel olarak üretilmiş zeytinyağı..sağlıklı bir yıl için..






12 yorum:

AslıASLI dedi ki...

Ögreticiydi evet haklısınız buna katılıyorum. İyi veya kötü ögrendik :)

Bende size çok mutlu bir yeni yıl diliyorum tüm sevdiklerinizle :)

hulya_707 dedi ki...

benimde bu sene öğrendiğim en önemli şey, büyük konuşmamak oldu. zira en yapmam dediklerimi yaptım, dışardan ahkam kestiklerim başıma gelince bütün her şey tahmin ettiğimden farklı gelişti. boşuna demiyorlar "her şey insanlar için" diye. kimseyi ayıplamamak kınamamak lazımmış. iyi seneler kırmızılı kız :)

tarih84 dedi ki...

hediye almayı pek severim, hediyeni görünce de sevindim:)) öğretici demişsin öyleyse iyi bir yıl olmuş bazen aci şekilde öğrendiklerimiz bir sonraki adımın tatlı anlarına geçiş olabilişyor. tecrübe ile demleniyor hayat. Güzel bir yıl dilerim.

senem dedi ki...

Süper hediyelerin zeytinyağı harika zaten!

ekmeği bana bana yiyeceksin ohh miss..

nice mutlu güzel seneler olsun kuzum :)

not: Seneye görüşürüz :P hahaha

Adsız dedi ki...

ne guzel demıssın canım ya daha ne denılebılır kı bu sözlere.. öğreticiydi ve ders almasını bılen ıcın cok guzeldır öğretiler..

mutlu yıllar canım..

ANNEKIZ dedi ki...

mutllu yıllar canım !

*mehtap dedi ki...

2012 nin güzel günlerle dolu olması dileğiyle,mutlu yıllar..

Ayshenur dedi ki...

mutlu yıllar cnm bnm cıkolatalarda cok finaaa yaa:):)

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

ayy harıka hedıyeler bayıldım ozellıklede cıkolatalara,afıyet olsun 2012 umarım cok guzel bır sene olur,mutlu yıllar dılerım :)

Grace Happy dedi ki...

mukemmel bır yılın sızın olması dılegı ıle...

sevda s. dedi ki...

Süper hediyeler canım, özellikle çikolatalar :)
Güzel bir yıl olsun canım.

Mystery dedi ki...

Canım benim, en güzeli öğenmek zaten. Senin bu kendine sonsuz güvenin beni hep mutlu ediyo. Valla bravo! :D

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails