Ah Senin Gibisi Yok İstanbul...

5 Aralık 2011 Pazartesi
Seni bu halinle çoooook seviyorum İstanbul..
Aynı bu resimdeki gibi..
Masmavi deniz üstünde bembeyaz bulutların seyre dalınasılığında...


Vapur sesleriyle, insan sesleriyle..
Hep bi yere geç kalma korkusuyla telaşlı, heyecanlı, bazen mutlu bazen hüzünlü..
Ama büyük, ama güçlü..
"Başka"lığının kibiriyle hatta "bambaşka"lığının...
Ve güzel olduğunun farkında olan bir kadın kadar tehlikelisin bunun için.
Ama kimse seni sevmekten vazgeçmiyor bunun için.


Bazen yoruyorsun, zorluyor, üzüyorsun ama  aklı başından alan güzelliğinle birilerinin oluyorsun gönül alıyorsun..Doyuyorlar sana hele günlerde pazarsa hele güneşliyse hava..
Benim oluyorsun, sonra diğerlerinin.
Herkese bir nazar boncuğu. Beyaz bulutlar mavi deniz üstünde misali..


Ama sevmediğim yanların da yok değil..
Trafiğin mesela.
Trafiğe takıldığım zamanlarda kızıyorum sana küfürediyorum içimden
ne kadar küfür sayılırsa onlar..
Yine de "Ah senin gibisi yok İstanbul"



Bu da şarkımız olsun...


8 yorum:

Adsız dedi ki...

ah canım kanayan yarama tuz bastın. 10 aydır uzağım aralarda gidip gelsem de ben doğup büyüdüğüm bu yerden uzağım artık.. öyle zor ki istanbul bir yar gibi nasıl ne yardan ne serden vageçilmezse ben de asla unutamayacağım..

GüzelGül dedi ki...

Istanbul bir baska canim yaa.Valla gezmekle görmekle bitmeyen bir sehir.

Mein Blog/Blogum

üzüm kuşu dedi ki...

kuzum ne güzel yazmışsın İstanbul benim hiç tanışmadığım aşkım gibi

severim deliyi dedi ki...

istanbulun tadı bambaşka..keskin bir kokusu var.nirazda yakıcı.gerçekten güzelliğinin farkında olan bir kadın kadar tehlikeli.güzel bir tarif..ama hep seviliyor ve vazgeçilmiyor

nilerk dedi ki...

off off bu aralar rüyalarıma girmeye başladı zaten güzel şehrim.Her zaman yaptığımız gibi elimizdekinin kıymetini ancak ondan uzak kalınca anlıyoruz.Şimdi büyüdüğüm şehrin yeterince tadını çıkaramamakla hayıflanıp bir turist gibi gelmenin hayalini kuruyorum.

kozmetikperisi dedi ki...

Ne güzel yazmışsın cnm :) İstanbul'un her yeri her hali ayrı bir güzel :)

Yeşim dedi ki...

İstanbul bu kadar güzel anlatılabilirdi. Yüreğine sağlık tatlım. Okurken burnumun direği sızladı resmen. Özledimm sokaklarında yürümeyi, martılarının çığlıklarını, vapurlarını...Ahh İstanbul beni de al artık yanına...

essu dedi ki...

istanbulun deli trafigi olmassa bencede cok güzel bi şehir :) gezmek için süperr ♥

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails