ADINI SİZ KOYUN...

2 Aralık 2011 Cuma
Son izlediğim iki Türk filmi. Adını Sen Koy ve Memleket Meselesi.
İkisinin de konuları farklı. Zaten Adını Sen Koy gibi bir aşk filmi izledikten sonra bütün aşk filmlerinden tırstım açıkçası, kötü çıkacak diye başka konulara yöneldim.

Adını Sen Koy, sözüm ona aşk filmi, ama bir film bu kadar kopuk bu kadar anlaşılmaz bu kadar hiç olur yani.Belki ilk defa bir filmi acımasızca yorumlicam. Ama eleştirmekten başka bişey yapılmayacak bir film, neresinden tutarsan tut elinde kalır.Tamam arkadaşının aşkına aşık olma gibi bi klişe var, olur, sen onu iyi dramatize edip iyi kurguyla harmanlarsan olur, neden olmasın.Ama arkadaşım sen öyle kıçı başı olmayan, seyirciye  neden niçin nezaman nerede olarak anlatmayan, o duyguyu veremeyen bir senaryo yazıyosan, sonra bunu çektim diye iki Eskişehir görüntüsüyle kurtarmaya,sonunda duygulu bir şarkıyla işi bağlamaya çalışıyosan yok yani sen çok yanlış gelmişsin kardeş. Olmamış. Yapma bidaha bunu hobi olarak bile yapma yani.  Sayın Kiremitçioğlu kitap yaz, şiir yaz ama orda kal lütfen.



Memleket Meselesi'ne gelirsek. Sosyal mesajı olan filmleri hep sevmişimdir. Benim için bir aşk filminden daha tercih edilen daha ötedir. Güzel bir konusu varsa oyuncuları da başarılıysa, çekimiymiş, diyaloğuymuş çok aramam eksiğini. Bu da böyle bir filmdi. Sanat değeri ne kadar yeterliydi bilmiyorum ama konusu ilgi çekici ve dokunaklıydı. Karakterler sıcak, neşeli yurdum insanını, espriler güldürüyor. Görsel anlamda tatmin edici şeyler çıkabilirdi, mekan Akdenizse. Ama pek o taraflara girilmemiş konu ve karakterler üzerinden gidilmiş. Keyifliydi ama üzerinde çalışılabilirdi dediğim gibi. Bu tarz filmleri daha çok görmek istiyoruz vizyonda. 


Adını Koymaktan bahsetmişken bugün Adını Feriha Koydumu izlerseniz belki beni görürsünüz kimbilir :)

Bu post biraz ortaya karışık olacak...
Gelelimmm hayatın diğer güzelliği alışverişlere...

Prenses ruhuma hitap ediyor yeni küpelerim.
Taç figürlerine bayılıyorum aksesuarlarda.

Ve beklenen oriflame alışverişim. Bakalım ne kadar memnun kalacağız bu ürünlerden.


Ama en çok bunu merak ediyorum...Siyah göz kalemi,sürme veya eyeliner tüm makyaj malzemelerine feda edebilecek ürünler bence,olmazsa olmaz..



Şu postumda Alix Avienin çift renkli rimelinden bahsetmiştim. Ne kadar güzel ve baskın bir tonu olduğunu göstermek istedim. Haksızmıyım bayanlar? :)






9 yorum:

MaceraperesT dedi ki...

Cacilia'cım güle güle kullan yenilerini. Oriflame'in göz için olanı kütleşince nasıl kullanılacak ki? bilemedim..

^ Çilekli Fondü ^ dedi ki...

Adını Sen Koy'u sırf Eskişehir için izlemiştim ama o bile kurtaramadı maalesef..

tubitos dedi ki...

tatlım film tavsiyeleri için teşekkürler 1.yi izlemem 2. yi düşünebilirim. cicilerini de güle güle kullan

Ayshenur dedi ki...

aaa nasıl yani ferıhada mı oynadın cnm bn izledm ama htrlamıyorum,hangi sahnede ve nerde,bide su melıs birkandan ve onun gıcık ses tonunda bögg geldi cnm ya bi süre ask flmnde bari oynamasa cdden...son olarkta rimel süper otesyms güle güle kullan optum cankus :*

Guzunkizi dedi ki...

güle güle kullan yeni ürünlerini.Memnun olup olmadığını da yazarsan cok sevinirim.O ruj şeklinde göz kalemine bayıldım:)

cecilia dedi ki...

MaceraperesT: Teşekkürler cnm daha güzlleri sizin olsun evet haklısın bilemedimki bakalım praya kadar gelelimde fırçayla filan deneriz belki.

^ Çilekli Fondü ^: Eskişehir de bi yere kadar oluyo tabi konu olmayınca boş, hayır daha siniri aslında bi konu var ama o konuyu açıklamıyo yeterince bu daha sinir bozucu.

tubitos: evet kuzu birinciye hiç bakma dicem ama genede sen bilirsin ahmet mümtaz taylan hatrına izlenebilir sadece, sağol cnm.

Ayshenur: evet canımcım çekimlerine gitmiştim çok eğlenceli geçmişti hillsin açılış sahnesinde ama görmen imkansız kalabalıkta eğlenen biriydim sadece :) sağol kuzucum daha güzelleri senin olsunn muak :*

Guzunkizi; teşekkür ederim cnm tabiki yazarım, göz kaleminin ambalajı çok ilgi çekici gerçekten

sevda s. dedi ki...

Ne güzel şeyler almışsın, güle güle kullan hepsini :) Rimelini sevdim :)

assortiek dedi ki...

böyle likit çekebildiğin için bol tebrikk:))

senem dedi ki...

o rimellden istiyorum kuzum bende tam bir mavi vermiş..

oriflamein o setini bende aldım çok çok memnunum kokusu mükemmel!

ama o kajal çok akıyormuş öle duymuştum. Temizleme jellerini bende merak ediyorum öptüm :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails