Çanta & Cüzdan Aşkı

27 Kasım 2011 Pazar

Tamam ben bi çanta - cüzdan sapığı olabilirim.
Tamam artık evde koyacak yer kalmadı.
Evet biliyorum almaktan vazgeçemeyeceğim şeylersiniz.
Ama neden böyle pat diye karşıma çıkıyosunuz.
Beni al beni al der gibi öyle mahsun ve güzel duruyosunuz.
Buna dayanamıyorum işte!
"Benim olacaksın nihaha" diye saldırıyorum o vakit :)
Ama şu bi gerçek ki pişman olmuyorum.


İş arkadaşıma küçük bi doğumgünü hediyesi almak için öğlen arası colleziona girince gözüm cüzdanlara takıldı. Şansıma bi alana bi bedavaydı üstelik. Hem ona hem de kendime değişik modellerden aldım. Kasaya geldiğimde fiyatlarının daha da inmiş olduğunu öğrenince şanslı günümde olduğumu filan düşündüm. Böyle işte hep tesadüften işliyorum bu suçu. Yoksa ne işim olur? :P


Siz de benim gibi "vardı ama bundan yoktu" tarzı bahaneler buluyomusunuz :)
 Daha değişik ve hoş modeller için Colleziona uğrayın derim.
Hayat paylaşınca güzeeeel..la la lalaa la la..

 

21 yorum:

Adsız dedi ki...

Benimde çanta ve cüzdan takıntım var üstelik senin gibi her alışımda bahane olarak ama bundan yoktu , bu modelden hiç olmadı diyorum :)) indirimde kendimi kaybettiğimde bir gercek malaasef ..

Hayırlı olsun canım gercekten iyi denk gelmiş :))

Unknown dedi ki...

ay bu çanta ne böle ceci bunu almayanı döverler yaa çok güzeeel:) güle güle kullan canım eminim koluna da çok yakışcaktır:)

pembe fiyonk dedi ki...

ay o bahaneler olmadan olmazz :))
güle güle kullan ceciliacım.arkadaşında nice güzel yıllar dilerim :)

Mia Wallace dedi ki...

bende de cüzdan hastalığı var :)

Missbone dedi ki...

Ya o çantaya bittim desem yeridir. Aman almadım diye aklında kalacağına al ona pişman ol daha iyi.:D

GüzelGül dedi ki...

valla canim ayni benim gibisin bende dayanamiyorum kanima giriyorlar resmen :) ama bende pisman olmuyorum binlerce cantalarim olsa bile :) gerci sirf canta degil bende ayakkabi taki giyisi vb. hastaligida var :)

Mein Blog/Blogum

moda_kesh dedi ki...

canım çantanj ayrı güzel cüzdanın ayrı güzel iyi günlerde kullan :)
sevgiler

Adsız dedi ki...

canım cantada cüzdanda harika güle güle kullan :)

senem dedi ki...

çanta da mı collozeion amanınn tutmayın beni o ne hoş bir çanta öyle ya bende de çanta hastalığı mevcut ama biraz frenledim kendimi ama şimdi görünce o_0 bu vaziyetteyim alacağım seni bebeğim :)

Deniz dedi ki...

ayyy bayıldım resmen, süper birşey bu!! ben de istiyorum ama hiçbir zaman aradığım şeyi bulamam, olmadık zamanlarda karşıma çıkar.:)

www.LensMarket.Com

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

çantaya bayıldım tatlım iyi günlerde kullan:)

sevda s. dedi ki...

Çantan da cüzdanın da çok güzellll :) Güle güle kullan :)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

çok şık cüzdanın çok hoş görünüyor güle güle kullan:)

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

cüzdan tam benlik :)

üzüm kuşu dedi ki...

hahay vardı ama bundan yoktu:) sen benim bulduğum bahaneleri bir duysan güle güle kullan tatlım:)

Kuzununannesi dedi ki...

canta hastası olarak bayıldım desemmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

ya cok zevklısın bu neguzel bır canta.ve ne guzel bır cuzdannnnn.ve hemen bır oncekı postuna bakmalıyım.cok ılgınc benlık resımler var :) optum sevgıler.

MadamB Fashion dedi ki...

bendede cüzdan takıntısı var :) Ama çok hoş seçim
madambfashion.blogspot.com

ŞIKELLA dedi ki...

bu böyle olmayacak
seni hemen evlendirelim
bak o zaman nasıl azalıyor alışveriş turları:)
şaka bir yana güle güle kullan tatlım

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

iyi günlerde kullan canım..

joyvemoda dedi ki...

çok güzelmiş çantan bayıldım canım :) güle güle kullan :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails