Kah Karada Kah Denizde...

3 Kasım 2011 Perşembe
Çalışıyoruz arkadaş :)
Yine kayboldum dimi? 
İşler çok yoğun bu aralar, organizasyon organizasyon üstüne. Çok yorulduk, haftasonu mesaisiyle dinlenme lüksümüz de olmadı. Ama..
Güzel bir akşam yemeği ile tekne turu gibi keyifli organizasyonlarımız da olmuyor değil...Yabancı misafirlerimizin çok hoşuna gitti. E burası İstanbul!
Buz gibi havada karanlığa rağmen kendi ışıklarıyla yıldızları sönük bırakıyor bu şehir.
İçinden değil de denizden, öyle uzaktan bakıp seyretmesi ayrı bi güzel...

Dönücem...
özellikle foto makinamla bilgisayarım arasındaki küslüğü hallettikten sonra bol fotoğraf ve paylaşımlarla burda olucam..Öpüldünüzzz :***



10 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

o fotoğraflar ne güzeeelll! özendim çok:(

aşgaane dedi ki...

gel gel,çabuk gel;)

kozmetikperisi dedi ki...

özletme kendini:)

tubitos dedi ki...

ay ben de katılmıştım boğaz turuna gecesi de başka güzeldi!

Kuzununannesi dedi ki...

harıka resımlerrrrrrrrrrr,romantık ay ısısgı,ask kokusu,huzur hepsı bır arada

Kuzununannesi dedi ki...

harıka resımlerrrrrrrrrrr,romantık ay ısısgı,ask kokusu,huzur hepsı bır arada

Petrl dedi ki...

sanirim öyle oldu :)resimleri cok begendim..
iyi bayramlar canim
blogguma ugurarsan sevinirim
saygilarimla Hatice

★nasli_ dedi ki...

Ahhhhhhhh İstanbul ahhhhh !
Kendini özleten şehir.Geleli 3 gün oldu ama neredeyse ağlayacağım :P
Bi gece görmek nasip olmadı ahh OSYM hep senin yüzünden !!
Click For Me -myblog

minikmini dedi ki...

fotolar şahane :)

cecilia dedi ki...

Fashion design by CnS {Cns'design}: cansucum en kısa zamanda yaşarsın bu keyfi inşallah.

hayat güzel: canımm inşallah geldim sanırım :)

kozmetikperisi: tamam perişimm sen merak etme ;)

tubitos:güzel olan bu şehir sanırım tubişcim..

Kokosss ;))) kelebek: yani yanında sevgili olsa daha romantik olucak tabi ama ne de olsa iş yemeği :)

PetroLmaviSevilmezm: teşekkürler haticecim iyi bayramlar geliyorum hemen, :)

Naszl: cnm inşallah en kısa zamanda görme şansını yakalayabilirsin inan pişman olmicaksın ;)

minik: teşekkürler minikcim :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails