ALL MY MAKE UP (MİM)

26 Kasım 2011 Cumartesi
İtiraf etmeliyim ki ilk zamanlardaki gibi mimlere cevap veremiyorum.
Çok hoşuma giden bir mim olsa bile bloğumu ihmal ettiğim şu son günlerde olduğu gibi  ya zaman ayırıp yapamıyorum ya da unutup gidiyorum.
Mim cevaplamayalı uzun zaman olmuştu kısacası, bakalım becerebilcekmiyim :P
Mim çok sevdiğim blogger arkadaşlarımdan hayat güzel'den geldi.
Makyaj malzemelerimizi göstermemizi istiyor. Aslında bir çoğunu alışveriş postlarımda, favorilerimde veya makyaj denemelerimde görmüşsünüzdür.
O yüzden yerlerinden çıkarmadan nerede muhafaza ettiğimi göstermek istiyorum.



Makyaj malzemelerimi ikeadan aldığım organizer kutularla birlikte dolabımın ilk çekmecesinde saklıyorum. Hoş yine de bir dağınıklık hakim, her gün açıp kapadığınız bir çekmecede düzen bu kadar sağlanabiliyor mazur görün :)

Buda diğer bi dolabımın üzerinde bulunan organizer içinde göz kalemleri, rimeller, rujlar vs. var. Burası da genelde dağınık olur :)


Toparlayabildiğim kadar toparlayıp bir araya getirmeye çalıştım, ama işyerindeki çekmecemde de unuttuğum bi makyaj çantam var :(

Bende bu mimi sevgili izleyicilerime yolluyorum. Yaptığınız zaman yoruma link olarak atabilirseniz sevinirim. Ha bir de;
En güzel makyajınız gülüşünüz.
Bunu da dip not olarak ekleyeyim :)

10 yorum:

GüzelGül dedi ki...

ay canim ne güzel bir düzenin var :) vee seninde cok makyaj malzemelerin varmis :)

http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

tarih84 dedi ki...

oğğ maşallah senden bekliyorudum zaten şahane cici kokoşum benim:) bende mimlendim bu hafta yazacağım:)

Fido dedi ki...

omg!!ne kadar çok makyaj malzemen var öyle!!şekerci dükkanı gibi çok güzel duruyorlar :)

tubitos dedi ki...

wowww canım ya kozmetik dükkanı gibi :) son cümle çok vurucu olmuş ama..

aşgaane dedi ki...

ben de seni seviyorum tatlım:) ayrıca çok düzenlisin, hayran kaldım:)

zeys dedi ki...

En guzel makyaj gulusunuz :) ne guzel bir cumle :)

cerenim.com dedi ki...

kiskanilacak kadar guzrl bir duzen

sevda s. dedi ki...

Bence gayet de düzenlisin :) Bu mimi ben çok sevdim. makyaj malzemeleri karştırır gibi :)

cecilia dedi ki...

guzelgul: sağol gülcüm kendimce bi düzen kurdum işte, tabi hunharca alınca böyle sonuçlar çıkabiliyo :)

tarih84: hehe teşekkürler cnm bende bekliyorum postunu heyecanla o zaman

FidoLand: teşekkür ederim çok olduğunu düşünmüyodum ama sanırım biraz normalin dışında :)

tubitos: teşekkürler tubişcim, az diye düşündüm ama ordan burdan heryerden çıkıyo, gülüşümüz varken çokmu gerekli işte o da bizim oyuncaklarımız napalım :)

hayat güzel: sağol tatlım beğenmene çok sevindim mim için tekrar teşekkürler :*

zeys: hep gülelim o halde, teşekkürler :)

cerenim.com: yaaa? çok mutlu oldum :)

sevda s.:bende sevdim bu mimi cnm teşekkür ederim :)

semforever dedi ki...

harikalar ya ben hem takılarım hem de makyaj malzemelerim için aldım çok kullanışlı IloveIkea :P

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails