Bir Elbise Markası Olarak Koton..

21 Aralık 2011 Çarşamba

Elbise denilince benim aklıma ilk Koton geliyor.
Belki tarzını beğendiğimden, belki çeşitliliğinden, klasik giyimde tanınmış bir adres olduğundan ve her daim indirimde olduğundan her gittiğimde elbise alarak çıkıyorum hani pant. bluz vs. bişey değil..
Bu elbise de en yakın kızarkadaşlarımdan birinin bana doğumgünü hediyesiydi.

Elbise: Koton
Çizme: Polaris
Kolye: Doğumgünü hediyelerimden..







Bu elbise de triko bir elbise, tam kışlık, sıcacık, rahat. Taytlarla kombinlemek için fazla uzun bence ama size kalmış ben çorapla kullandım.
19.90 gibi indirimli bir fiyata almıştım.
Sizin de dolabınızda muhakkak Koton'dan bir iki parça bişey vardır dimi?
İyiki varsın Koton diyelim o zaman..

Bu arada odada kendi kendime yaptığım komik çekimler için kusura bakmayın :)

10 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

koton can güzelim güze güle gy:)

senem dedi ki...

ÇEKİMLERE bayıldım tatlım :)
koton benim içinde aynı şeyleri ifade ediyor çok beğğeniyorum
iki elbise de harika güle güle giy bende geçenlerde aldım kotonda yakında görürsün blogta :)

Adsız dedi ki...

iyi ki var :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Marifet kotonda mı sendemi anlayamadım :D

Ayshenur dedi ki...

ayyy yüzünü bi gün tam görebilecekmiyz acaba esmer bombam:)buarada cekimlerde hakikaten cok sempatik yaa :D

joyvemoda dedi ki...

kotonda gerçekten güzel kıyafetler var,tam bana göre bir tarz.:) sanada güzel olmuş :)
izlemeye aldım seni.bana da beklerimm:)

http://joyvemoda.blogspot.com

cecilia dedi ki...

pembe mor alg; teşekkürler tatlım aynen öyle :*

*ssdesignbutik; gördüm cnmcım seninki daha hoşmuş, bayıldımm ;) teşekkürler cnm çekimlerimiz 2 dakika 10 salise sürdü hehe :)

Nalan; kesinlikle ;)

♥pemb€sinti♥ : oy oy çok teşekkür ederim pembişim :)

Ayshenur; cnm benim sana serbest sen herşekilde görebilirsin meleim :) teşekkürler cicişim beğenmene sevindim :)

JOY; geldim bile, teşekkürler ;)

tubitos dedi ki...

benim 1-2 parça değil nerdeyse %80 i koton :) güle güle giy canım

sevda s. dedi ki...

Triko elbisene bayıldım canım :) Benim de elbiselerim ya Koton ya Mango.

Mystery dedi ki...

Hep bi şeyler buluyorum ben de orada alacak. Hele geçenlerde 20 liraya gözlük aldım yaa çok komik. Çok da beğendim, inşallah camı falan kötü bi şey yapmaz diye diye aldım ama memnunum yani :D

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails