Birthday Girl and Happy Birthday to Me!

13 Aralık 2011 Salı
Birbirinden güzel rakamlar ard arda gelmiş bugün
Bunun bir anlamı olmalı
13.12.11
:)
Duyanlar duymayanlara haber versin.
Bugün benim doğumgünümmm...!
Bir yaş daha büyüdüm..
Ama mfö bu şarkıyı bana yazmış olmalı; Hep Yaşım 19 :)
Acısıyla tatlısıyla benim olan bir yaş daha geçirdim.
Yeni yaşım eskiyi aratmasın, pastadaki mumları üflerken dilediğim dilek gerçek olsun.
Başka bir şey istemiyorum, gerisi can sağlığı!

Doğumgünüm haftaiçine denk geliyor diye erken bir kutlama yaptık Cumartesi akşamı.
Çok keyifli, eğlenceli bir akşamdı.
Çok güldük, çok eğlendik, dertleri tasaları evde bıraktık, önümüze baktık.
Sevdiklerim yanımdaydı, sevmediklerim uzakta...
Gecenin sonunda dedikleri gibi "hayat bize güzel!"
Hep de öyle olur inşallah!


Ve Doğumgünü kızı nasılmış, ne giymiş bir bakalım...
Son zamanlardaki favori rengim, herkes gibi ben de kendime bu rengi yakıştırdım. Gerçi kendi doğumgünümde kuzenimle pişti olmasaydık iyi olacaktı :) O da bu renk bir elbise tercih etmiş. Ama olsun durumu 'kalperimizin bir olması'na bağladık :)


Birbirinden hoş hediyeler aldım.
Güzel bir çift söz bile insanı mutlu etmeye yeterken seni düşünülerek alınmış bişeyler mutluluktan ağlamaya götürüyor insanı.
İnsanın sevenlerinin olması harika bişey.
Senede bir gün dahi olsa hatırlanmak kendini özel hissetmek süper bişey.
Doğumgünü kutlamalarım devam ediyor, bir kaç saniyesini ayırıp facebooktan duvarıma yazanların olması bile önemli benim için.
Hep sevgiyle, sevdiklerinizle, sevenlerinizle kalın.
Ve ne diyim, iyiki doğdum ben! :)

35 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

iyi yıılar güzelim yeni yaşın sana güzellikler getrsn

Adsız dedi ki...

mutlu yaşlar canım..

Ayşecik dedi ki...

Iyiki dogdunuz cecilia.Mutlu,saglikli ve guzel gunler sizinle olsun.Bende 15 aralik da dogmusum.

GÜZİN dedi ki...

iyiki doğmussun şekerim pekte güzel olmussun doğumgününde:)

Adsız dedi ki...

Nice mutlu yıllar dilerim sevdiklerinle ve dileklerinin gerceklesmesiyle gecen .

Bügün benim icinde cok anlamlı olabilirdi ama tamamen hayal kırıklığım ve uğursuzluğunu ilan ettigim bir gün oldu :((

Adsız dedi ki...

tatlım iyiki doğmuşsun ve çok hoş olmuşsun nice mutlu senelere inşallah :)

cicibebe dedi ki...

yeni yaşın kutlu olsun tatlım :) her günün fotolarındaki gibi güzel, neşeli ve şık gecsin.. ve saglıklı.. ve sevdiklerinle :)

kozmetikperisi dedi ki...

Ceci'cimm doğum günün kutlu olsun cnm,ne güzel ne şık olmuşsun :) benden de sana bir doğum günü şarkısı Happy b-day to youu happy b-day to youuuu :) çok mutlu,bir sene geçirmen dileğiyle öperim :)

Nimo dedi ki...

Mutlu yıllar Latin güzeliiiiiiii =)

aşgaane dedi ki...

mutluluk heeepp seninle olsun, yeni yaşın kutlu olsun:)

cecilia dedi ki...

pembe mor alg: çok teşekkürler tatlım güzel dileğin için hepimize inş.

Nalan: sağol nalancım :*

Ayşecik: Çok teşekkür ederim ne güzel burçtaşmışız dahası aramızda 2 güncük var, bende şimdiden kutluyorum o zaman :)

GÜZİN: Teşekkürler şekerimm beğenmene sevindim :)

! ¤ iç dünyamın başkenti ¤ ! cnm benim çok teşekkür ederim ama umarım herneyse geçip giden önemsiz bişeydir, sıkma canını olurmu, öptüm :*

Benli Begonya: O senin hoşluğun cnm çok teşekkür ederim :*

cicibebe: aman allahım ne güzel dilekler bunlar, amin diyorum canım cümlemizin inş.

kozmetikperisi: sağol bebeimm ayy çok sevindim şarkı için çok teşekkürler, amin cnm bende öperim :*

NİMO =) teşekkür ederim efem muchas gracias! :)

hayat güzel: çok sağol tatlım :*

MaceraperesT dedi ki...

nice güzel senelere Cecilia'cım:)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

iyiki doğdun tatlımmmmmmmmm:)

MERVE dedi ki...

iyi ki doğdun, çok yaşa Cecilia :)

Adsız dedi ki...

canım benim nice yıllar diliyorum, yeni yaşın tüm olumsuzlukları , negatiflikleri üzerinden çevrenden uzaklaştırıp tüm güzellikleri sana versin. iyi ki doğdun .. vee bu arada sen ne kadar kilo vermişsin öyle yoksa ben yanılıyor muyum ? fıstık gibiydin fıstık ötesi olmussun masallah kuzuma

deZZyGum dedi ki...

tatlım sen ne güzel zayıflamışsın daha da bi güzelleşmişsin:) tekrardan nice yıllara(:

capriceline dedi ki...

ceciiiii bu mavi çok yakışmış sana. doğum günü kızı doğum günün kutlu olsun yeni yaşın sana şans mutluluk getirsin...

GüzelGül dedi ki...

ayy canim benim dogum günün kutlu olsun benimde 14.12 :D

Mein Blog/Blogum

cecilia dedi ki...

MaceraperesT: amin cnmcım teşekkürler :)

Fashion design by CnS {Cns'design}: Sağol tatlımmmm:)

Merve; teşekkür ederim :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan; yok cnm yanılmıyorsun bu kez ciddi kilo verdim, bi ara nasıl verdiğimle ilgili bir post paylaşmayı düşünüyorum, çok teşekkürler güzel dilekleirn için bitanecim ;)

deZZyGum: teşekkürler tatlım evet ya böyle kendimi daha bi beğendim ben de, inşallah koruyabilirim :)

capriceline; cnm benim çok teşekkür ederim güzel dileklerin için beğenmene sevindim :)

guzelgul: teşekkür ederim gülcüm aaa ne güzel ya aralık çocuğuymuşuz hepimiz hemde ardarda :)

Kuzununannesi dedi ki...

musmutlu ask huzur saglık dolu yıllar dılerımmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

Dogumgünün kutlu olsun tatlim : )

Adsız dedi ki...

harika olmuşsun

Herseydenbirtutam dedi ki...

ay ne güzelsin sen kız öyle:) maş. Nice mutlu yıllar seninle olsun tatlım

tubitos dedi ki...

mutlu yıllar canım nice güzel yaşların olsun elbisenin rengi hakkaten çok güzel, bu arada sen çok zayıfladın ya süper olmuşş

Petrl dedi ki...

Dogum günün kutlu olsun canim yüzünden gülücükler eksik olmasin hep mutlu huzurlu saglikli olman dileklerimle :)
evet canim bu kis daha güzel gececek gibime geliyor :))
sevgilerr..
evt

ŞIKELLA dedi ki...

nice güzel süper yaşlara
iyiki doğdun tatlım

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

İyi ki doğdun sennn :) Mutlu yıllara canım..

cecilia dedi ki...

Kokosss ;))) kelebek: aminnn inş. kokoşcum teşekkürlerr ;)

viva: teşekkürler cnmm..

ozmim85: çok sağol tatlım.

undenied: var hamurumuzda biraz güzellik işte cnm çokda mütevaziyimdir hehe teşekürler çok naziksin.

tubitos: teşekkürler kuzucum bunları duymak çok mutlu ediyor beni :)

PetroLmaviSevilmezm!: çok
teşekkürlerler güzel dileklerin için, inş. diyelim amin diyelim :*

ŞIKELLA; sağol tatlım..

♥pemb€sinti♥; teşekürler pembişim..

sevda s. dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun canım.
Mavi çok yakışmış yazında bu ton farların favorin olduğunu hatırlıyorum ki sana yakışıyor :)

assortiek dedi ki...

:)doğum günün kutlu olsun tatlımm

senem dedi ki...

iyi ki doğdun tatlım nice yıllara :)

kıyafetin çok hoş
şanslıdın iki pastamı ne gördüm orada:D

Un peu de tenue ! dedi ki...

Geçmi$ dogum günün kutlu olsun canim !

Öpüyorum kocaman :*

cecilia dedi ki...

sevda s.; teşekkürler sevdacım, evet doğru hatırlıyosun cnm bu rengi çok sevdim ben demekki :)

AssoRTieK: sağol tatlım :)

*ssdesignbutik: evet hayatım iki tane pastam vardı :)çok mersii

Un peu de tenue !; sağol tatlımcım bende öpüyorum seni :*

chunlibeauty dedi ki...

ben bunu kacırdım ama 0lsun :D d0gumgünün kutlu 0lsun tatlımmm!!

Mystery dedi ki...

Tabii ki iyi ki doğduuuun! :D Doğum günün kutlu olsun canım benim. Ben de doğum günümü kutlayan herkesi bi ayrı severim :D Çok güzel bi gün değil de ne yani, en mutlu günüm oluyo benim her sene :D Sana da mutlu yıllar. Umarım yeni yaşın önceki her yaşından daha güzel olsun :*

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails