İddaa Ediyorum Herkesin Canı Pasta Çekicek! :)

4 Aralık 2011 Pazar

İçinizde pasta sevmeyen varmı?
Ben bayılırım ama kilo vermekten midem küçülmüşmü artık bilemedim bu güzelim pastayı bitiremedim.
Halbuki enfes bi tadı var sizlere özellikle tavsiye edebileceğim.

Geçen gün bir iş toplantımızı Faruk Güllüoğlu'nda yaptık.
Çok hoş,şık, kaliteli bir mekan.
Yiyecekleri de özellikle tatlı ve pastaları aynı güzellikte.
Pastanın tadı her yerde aynı gibi görünür ama değildir.
Bazı pastaları yerken sadece çikolatanın -veya meyvenin, kremanın- o klasik tadını alırsınız.
Ama bazı pastalarsa içindeki bütün malzemeleriyle damağınıza işler, sizi mutluluktan havalara uçurur özel bir tat bırakır ağzınızda, unutamazsınız.
Faruk Güllüoğlu'na ilgisi, hizmeti ve o güzelim pastaları için teşekkür ediyorum.
Porsiyon biraz daha küçük olsaydı bitirebileceğime emindim.
Eğer iş veya özel toplantı gibi organizasyonlarınız için mekan arıyorsanız Faruk Güllüoğlu tavsiye edilir...
Sevgiler..(:


7 yorum:

milky dedi ki...

pastayı bitiremediğim günü hatırlayamıyorum.

mıss gigi gorunuyor.

capriceline dedi ki...

afiyet olsun şekerim... diyetteyim ağzıma sürmüyorum bu aralar..

GüzelGül dedi ki...

valla benimde canim cekti :((

Mein Blog/Blogum

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

Sanırım Ank.da yok... Güzel görünüyor yarasın kuzumm:)

Mia Wallace dedi ki...

oldu mu bu şimdii akşam akşam ah :)

kozmetikperisi dedi ki...

ceci'cim dün koca bir paket çikolatayı mideye hüplettiğim için pastayı görsemde cnm çekmedi,çekmiyor,çekmeyecek,ya aslında cnm çektiiii :))

tubitos dedi ki...

pasta bitirilmez mi yaa :) canım şaka bir yana nasıl kilo verdin o mide nasıl küçüldü söle bakım :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails