Yeni Yıl Yeni Yıl Yeni Yıl Bizlere Kutlu Olsun...

1 Ocak 2011 Cumartesi

Yeni yıl ilk önce yeni hediyeler getirdi sevdiklerden.. :)
Bunlar tam benim rengim ve kokuşluk tarzımda takarım kış geçmeden düşüncesindeydim kii.. ama bu tarz cicilerim fazla olduğu için annecağızım artık gelen hediyeleri çeyiz niyetine bazaların altına kaldırıyor :)


Hepiciği çok güzel. Hediye konusunda hiçbi zaman hayal kırıklığına uğramadım. Çünkü ben bana ne alırsa dünyalar alınmış gibi mutlu oluyorum. Çünkü düşünülmek bile o kadar güzel ki..
Allah sevdiklerimizi başımızdan eksik etmesin..
Ailemiz, dostlarımız yanımızda olsun hep, hayattaki en güzel ve önemli şey bu..
Geri gelmeyecek olan onlar çünkü.
Yoksa herşey yerine konur..


Dolabım takıdan ve giysiden taşıyor artık.. Geldikçe artık giymediklerimi ama eski de sayılmayacakları veriyorum..
Ama herbirini ayrı ayrı çok seviyorum..Yeni kombinlere can, kan olacak nimetler :)


Ve Ceci Yılbaşı coşkusunu yaşarken... :)
Kurduk çilingir soframızı, kuruldukk sıcacık ortamımızda, kocaman bi aileydik. Küçük kuzenlerimle zaman zaman dansla, yer yer tombalayla, patlattığımız maytapla eğlendik, hele çocukları mutlu görmek benide mutlu ediyor.. Çok da yedik, içtik..
Tv'de adam gibi bişi yoktu yine tabiiki. Ee ver binlerce doları git Kıbrıs'da Ajdayla Tarkan'ı dinle, dimi :) Vee Allahımm Serdar Ortaçla girdik yeni yıla, hakkımızda hayırlısı..:)


Mutluu girdim yeni yıla, umarım bütün yıl mutlu geçer..
Herkese mutlu seneler...:)

8 yorum:

moda_kesh dedi ki...

ya ceci balerin ayakkabılı tişörtün çok güzel bi bakıver etiketine :))))bu arada hepiciği güzel güle güle kullan

cecilia dedi ki...

moda_kesh: tatlım tişörtüm lcw'dan kuzenim almış :) atkı bere takımım da collezionadan beğenenler için :) saol şekercimm.

Adsız dedi ki...

hadi bakalim hep böyle neseli postlar girecegin yeni bir yil diliyorum :))

cecilia dedi ki...

enk: cnm benimm çok sağol hepimiz çok mutlu olalımm, mucx :*

aşgaane dedi ki...

tatlım yine kırmızılar içindesin:) 2011 aşkla dolu ve çok mutlu bi yıl olsun senin için, neşen daim olsun canımm:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

inş hep mutlu olursun, oluruz

üzüm kuşu dedi ki...

canım yeni yılın kutlu olsun:)

cecilia dedi ki...

hayat güzel: güzel dileklerin için çok teşekkürler tatlım, amin cümlemize :*

♥pemb€sinti♥: evet inşallah herkes mutlu olsun cnm..

cemre: bebeimm çok teşekkür ederimm senindee:*

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails