Yaz hiç bu kadar özlenmemişti...

28 Ocak 2011 Cuma



Şu karanlık, soğuk, kasvetli kış gününde ne düşünüyorum biliyormusun?

Bir yaz günü, belki tam öğleden sonrası.. güneşin en sıcak olduğu bir gün, aylardan Temmuz belki de..

Anltalyadayım, belki de Bodrum dolaylarında...Şehrin önemi yok, güneyde bir plajda...


Uzanmışım şezlonga, markafoniden aldığım yeni bikinim var üzerimde, gözümde plazma boyutunda güneş gözlüklerim...Bi kremlenmek için doğruluyorum, yayılmışım, bronz olma yolunda hırsla, azimle ilerliyorum, önce burnum ve yanaklarım kızarır benim, o güneş ışınlarının tenimde verdiği "yanıyorum yaşasın" modundaki güzel hissiyatı yaşarken; ne o - ne bu, ne ofis, ne işler, kafam rahat, bir tek su soğukmudur acaba, biraz daha yanayım sonra girerim, hem daha yeni kremlendim diye düşünüyorum..
Kulağımda son moda şarkıları çalan bir ipodum olsunmu olmasınmı karar veremiyorum.
Zira uyuycak gibi olurken o mahmurlukta, o huzur ve rahatlıkta, etraftan gelen tatil sesleri daha bir ninni gibi geliyor; kumdan kalesinin dalgalar tarafından bozulmasına salakça ama çok şirince tepki veren çocukların cıvıldamaları, suya atlayınca çocuktan daha şımarıklaşan insanların sesleri, çok  yumuşak, zaman zaman hırçın dalga sesleri, işte o bahsi geçen son moda şarkıların arka fondaki bi beach clubdan hafif hafif tınlaması... Kalbinimi kırdımm afedersinnnn..veya...Buraadaa Tecrübee konuşuyorrr.. Evet Demet standarttır o anda. Çünkü şu bir gerçektir ki; Demet şarkıları hiçbir zaman ve hiçbir yerde o ambiyansta dinlenildiği kadar tat vermiyor.. Beach music diye bir kategori olsa kesinlikle açık ara ipi göğüsleyen isim Demet Ablamız olur.. Zaten karpuz kabuğu denize düşünce değil Demet albüm çıkardığında anlıyoruz yazın geldiğini, sezonun açıldığını..

Velhasıl kelam yazı özledim ben, ama sabretmeliyim dimi,şunun şurasında ne kaldı yaza? 5 aycık..:)

O zaman Demetle beraber yazı özlüyoruz..Dinleyelim güzelleşelim bu Cuma öğleden sonrasında.. :)

Timsah.com
İzleyin:

7 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

bizide al giderken bizidee

Mystery dedi ki...

ben de beni de götür dicektim ahahah pembeesinti benden önce davranmış :))))

cecilia dedi ki...

♥pemb€sinti♥ :neden olmasın :)

Mystery: haha tamam cicim hadi hazırlıklara başlayalım :)

Ayshenur dedi ki...

üşüyorum ceci ama mutluuyum bgn kar vardı cnkü:) htta postunu yptım smdi!
Ama yaz olsun bizim olsun yaa
öle güsel anlatmşssınki o beache gttmgeri geldim bırrrr!

Ayshenur dedi ki...

ayrıcada demette sarısın olsun yine yaaww:D

cecilia dedi ki...

Ayshenur: ooo gördüm cnm nihayet diyorum ama ankaraya yakışıyor kar kuzum burdan bakınca gayet güzel görünüyor:) karda güzel ama off of beachin yeri başka be:)

evet cnm bende ona sarışınlığı yakıştırıyorum, mütemadiyen sarışın kalsın :)

Atolyekedi dedi ki...

Ah ah bu kış zaten bıktım kar görmekten. Bende çok özledim yazı....

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails