Tarihte Dün...

23 Ocak 2011 Pazar

Dün zatı şahanemle Beyoğluna doğru uzanalım dedik. O da nesi.?
Taksime ne zaman gitsek muhakkak bir eyleme denk geliyoruz.
Islıklar, sloganlar, davullar...
Bir nevi cenk meydanıdır taksim, isyan için birebir..
Birden kendimizi de grubun içinde bulunuyoruz, özellikle ben dayanamıyorum :)
Bütün taraftarlar tek yumruk tek yürek olup geçen hafta yaşananları protesto ediyordu. Spor camiası dışında sanat dünyasından da ünlüler var idi. Önümde Fatmagül'ün suçu ne'deki bir arkadaş yürüyordu.
Öyle bir geçer zamanki'deki Filistinli asi kızımız Amina ile yanyana düştük, yoldaş olduk. Bay ımma diyorum "şu şu değilmi" - "hıı o kim, o ne, nerde oynuyodu, hımm tanımıyorum.." Allahımm hiç dizi kültürü yok :) Aminamız yani Şenay Aydın çok tatlı çok sıcak bir kızmış dizide engel teşkil etsede sevdimm..Bir de kendimi esmer sanırdım, esmerliğin hakkını veren bir kız ;) Yolu açık olur inşallah..


3 yorum:

Yeşim dedi ki...

O hengameye denk gelmen iyi olmuş yani. Ben çok korktum yine müdahale ederler diye neyse ki kötü birşey olmadı :) Esmerliğin hakkını veriyor demek ;) öperim sosyal sorumlu Ceci'mi :)

Mystery dedi ki...

amaannnn o amina yı ben bi görseydim hiç etik davranamazdım herhalde ahahahaha

cecilia dedi ki...

Yeşim; allahtan bi sorun çıkmadı :) bende seni öperimm kuşum güzel sözlerin için teşekkürler ;)

Mystery: hahaha :) ayy ama çok tatlı be gizz, oyunculuk böle bişi işte tatlı bi kızdan neler yaratıyolar :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails