Değişmeyen Tek Şey Değişimdir ;)

6 Ocak 2011 Perşembe

Bu aralar ofis o kadar sıkıcı ki...Resmen iş yok.
Ve iş olmadığı için sıkılıyorum, tamam kafamı kaldıramayacak kadar yoğun ve absürt işler istemiyorum evrenden yanlış anlaşılma olmasın. Ama bişeyler ortaya koymak, başarmak, takdir edilmek hoşuma gidiyor kimin gitmez ki. Daha fazlasını hakettiğim halde istediğim yerde olamamak ve hırsım yerine huzurum olsun politikasını benimseyip  tutturduğum senkronda devam etmek de eskisi gibi hoşuma gitmiyor artık...Farklılık istiyorum,değişiklik..Farklılık, değişiklik güzeldir, detoks gibidir, iyi gelir.
Ben Türk Kahvesi sevmezdim hiç, ağzıma bile sürmezdim.
Ama oluyor iştee..bazen değişiyor insan..;)

16 yorum:

gulbahcesi dedi ki...

ohh afiyet olsun:) ben çok severim,yanında da küçük bir çikolata :)

balgözlükız dedi ki...

ahhahh..aynı dertten muzdaribiz..bende hakettiğim yerde değilim,istediğim işte değilim..ama işte hayat yaptırıyor bunları bize..buarada bende nescafe içiorum suan,turk kahvesi bende sevmem :)ama bu seneden umitliyim ben,evrene mesaj yolluyorum her sıkıldıgımda,geri donecek biliyorum..

cecilia dedi ki...

gulbahçesi: daha çikolatayla denemedim, daha çok yeniyim bu işte :)

balgözlükız: öyle cnm, umarım senin için de benim içinde iş anlamında güzel şeyler olur, tabii önce sağlık, şükür bir işimiz var hakedilen yerde olursak herşey daha güzel olur öyle değil mi? ;)

moda_kesh dedi ki...

yazın ortasında kışı özlemek yada tam tersi herzaman böyledir bu şekerim çok yoğun olursun ah şu işler bitsede rahatlasam dersin iş olmaz olsun dersin bizi anlamak zor zanaat :))bu arada kahve çekti canım bigün karşılıklı içelim :))

Leah dedi ki...

Türk kahvesi sevilme mi beeeee :)

Hepimizin hakkında hayırlısı olsun ama en önemlisi sağlık ve huzur. Gerisi bi şekilde gelir cecicim.

nehircce dedi ki...

Şuara bizim ofiste çok sakin..Ama öyle yorucu geçmiştiki son haftalar şimdi dinleniyoruz :) Umarım istediğin gibi şekillenir işler,beklediğin takdirleri birbir toplarsın.sevgiler.

Adsız dedi ki...

içimde kalmasın; ne olur benim için de dua edin hayırlı bi iş bulayım....bi de sağlığım düzelsin....iç bi kahve de benim niyetime cecilia :))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

bazen öyel buhranlar çöküyor üzerimize ama merak etme gececektir. Afiyet olsun :)

cecilia dedi ki...

moda_kesh: ne güzel olur tatlım seve seve, bi falıma bakarsın artık :)

Leah: öyle tatlım, valla millet nasıl ayıla bayıla içiyo diyodum, sevmiodum :)

nehircce: umarım cnm 2011 uğurlu gelir hepimize.. :*

Adsız: inşallah tabiki ederim herkes için güzel uygun bir iş diliyorum, içerim cnm sevgiler..:)

♥pemb€sinti♥: aslında bu gelip geçici bişi diil cnm ne zamandır istediğim bişey,belki biraz daha beklemek gerek , teşekkürler ;)

Unknown dedi ki...

kesınlıkle degısıklık cok ıyıdır ama bence ısın olması calısıyor olman bıle mukemmel . bence sukr et canım benım tabı en kısa zmandada hayırlı bı sekılde ıstedıgın yere gelırsın ınsallah..bu arada turk kahvesı sevılmezmı ya az once ıctım ustune ustluk kapattım ve kendı kendımın falına bıle baktım ya :))

cecilia dedi ki...

ilknurs: hayırlısı cnm güzel dileklerin için teşekkür ederim, bende bakmaya çalışıyorum ama ıııhh bişi göremiyorum adamakıllı :)

Yeşim dedi ki...

Ahh tatlım her yerde aynı durum söz konusu ne yazık ki. Bir kısır döngünün içinde dönüp duruyoruz. Hayattan keyif almak için bir fincan kahve bile yetiyor çoğu zaman. Yine de insan hak ettiği yerde olmak istiyor sağlık ve huzurla elbette :)

cecilia dedi ki...

Yeşim: haklısın cnm,teşekkür ederim içten yorumuna, önemli olan can sağlığı tabiki.. :*

aşgaane dedi ki...

elbet bu sıkıcı dönem bitecektir canım, o yüzden kıymetini bil:) bak ne güzel kahve içip keyif yapacak vaktin var:)

takdir görememek, hak ettiğin yerde olamamak üzücü tabii ama sen çok iyi niyetli, temiz kalpli bi insansın. ben inanıyorum ki hak ettiğin başarı ve statüyü elde edeceksin canım arkadaşım:)

feriha dedi ki...

afiyet olsunnn cnm yeri hiç birşeye değişilmeyecek bir tat..

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Hımmm net ızını var mı :D Bol bol blog yaz dıycem ama :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails