Bir Mim Masalı...

8 Ocak 2011 Cumartesi

Nah a perfect day,'cim mimlemiş beni, uzun süredir ara vermiştim ama bu mimi sıcağı sıcağına yapmak istiyorum..

1-Kaç yaşındasınız?
Gördünmü 25 oldum :)



2-İsminin son harfi ne?

"A" mı desem "L" mi desem, bilen biliyo aslında desemm...

3-En sevdiğin renk?
Kırmızııı!

4-Kilonuz kaç?

Yazın 55-57 dolayları kışın 65'e kadar yükselen bir grafik çizmekte pufff :)

5-Boyunuz kaç?
10 cm. topukluyla 1.75 :)

6-Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz?

İkincii
 7-En sevdiğiniz şarkı?

Une Belle Historie


8-Sizce sarışın mı esmer mi?

Esmer :)

9-Sigara kullanıyor musun?

Hayırr hayırr yüz binkere hayırrr... :)

10-Alkol içiyor musun?

Çok sık değil ortam olacak ve vişne votka favorim :)


11-Çayı fincanda mı içersiniz, çay bardağında mı?
Fincanda, çay bardağının cismini unuttum valla..


Bu mimi lately, pembe düşler ülkesi, lafebesi, hayat güzel, pembeesinti, Elayza, cemre, hande ne yapıyor ve yapmak isteyen herkese gönderiyorumm..:*

5 yorum:

aşgaane dedi ki...

uzun zamandır mim yoktu,iyi oldu bu, bize de eğlence çıktı şimdi;)
beni de hatırladığın için çok teşekkür canım:)

moda_kesh dedi ki...

devraldım mimi:)))

Mia Wallace dedi ki...

kırmızı! :) zaten sen cevaplamasan ben bilirdim senin kırmızı sevdiğini artık tanıyorum valla :)

üzüm kuşu dedi ki...

kuzu bu cemre ben miyim :)

cecilia dedi ki...

hayat güzel: ne demek tatlım, sevgiler.. :*

moda_kesh: okudum cicim :*

Mia Wallace: hehe yani dimi aksi olsa aşkolsun zaten ;)

cemre: evet şeker sensin :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails