Alix Avien Oje Rüzgarı...

24 Ocak 2011 Pazartesi

Fiyatı, yapısı ve renk skalası bakımından çokca tercih edilen flormar, golden rose ve pastel gibi türk oje markalarından sonra alix avien de kalitesiyle kendini aşıp bu yarışta olduğunu gösterdi. 

Huzurlarınızda Alix Avien 169.. Bu rengi nasıl anlatırki insan? Ama orjinal ve hoş duruyor, ben çok güzel süremesem de oje müdavimleri bu rengin hakkını verir diye düşünüyorum.

Alix avienin sevdiğim diğer yanı ise çabuk kuruyor ve tek sürüşün şişedeki rengi elde etmek için yeterli olması..


Bugün aldığım iki Alix Avien daha..

Meşhur Çatlayan oje...Bildiğim kadarıyla diğer markalarda böyle bir ürün yok..Bikaç blogda gördüm ben, görmeyenler için en kısa zamanda denicem, acayip bişi oluyor tırnakta..:)

Ve 2011'İn trend renklerinden ışıltılı yeşil...238 numara ve yine başarılı..


Ne demiştimm; Bu yıl daha çok renge eveet! :)

13 yorum:

nm dedi ki...

hahah ben de şu anda çatlayan oje sürüyorum =)) şey dicem, o ilk renk çok güzelmiş, acaba nerden aldın? her renk her yerde bulunamıyor malum..

hepsini güle güle kullan.

Tirnaklar Fora dedi ki...

o renk burda var nemo :D gelcen sanırım artık :D yasasın catlayan ojeeeee

L@febesi dedi ki...

alixi bende beğeniyorum hatta o yeşilden bende almıştım ama henüz kullanmadım.Renkli günlerde kullan canım :)Çatlayan oje bulamadım koskoca Ankarada :(

piktobet dedi ki...

alix avien 169 şahaneymiş. anlatılamayan rengiyle.

üzüm kuşu dedi ki...

bebeğim ne değişikmiş onların rengi öyle çok severim oje sürmeyi ama bu renkler bana azcık fazla gibi geldi:)

cecilia dedi ki...

Nemo Latte: işte oje müdavimi ojenin üstüne gelir böyle :) taksim erkul kozmetikte bulabilirsin. eğer bulamazsan alıp gönderebilirim ;)

youknow: bir oje müdavimi daha :)yaşasın, çatlasın, patlasın :)

L@febesi: teşekkürler tatlım, büyük kozmetikçilerde olabilir, görmezsen bile mutlaka sor, benim dikkatimden kaçmış görevliye sordum gösterdi hemen ;)bulamazsan haberim olsun ;)

piktobet: :) haha öyle ama :)

cemre: evet tatlım fazla iddalılar ama arada kendimizi aşmak lazım ama dimi :)

Mystery dedi ki...

nerden buluyosun bu renkleri yaa sen :)) ben cesaret edemem sürmeye valla ama sana yakışıyo, güle güle sür :))

cecilia dedi ki...

Mystery: çekim alanıma giriyor işte gizim :) kendine haksızlık etme cnm sanada yakışır :)

Duygu dedi ki...

zümrüt yeşili ne güzelmiş cecim,çatlayan ojeden bende alıp denedim değişik oluyor ama aşkım beğenmedi,ona göre oje iki renk olur zaten kırmızı ve beyaz:):P

capriceline dedi ki...

ceci ceci alix avien 169 'a bayıldım hemen not ettim numarasını,çatlayan oje benim de favorim, herkes hayret ediyor çatlamasına:D

bir de bu yeşil bende de var çok güzel bir yeşil bu güle güle kullan ocelerini :)

cecilia dedi ki...

Duygu: haha tipik erkek fikriyatı kuzum :) eminim benim bayımmda beğenmez :)

capriceline: evet tatlım kesinlikle almalısın beğeneceğini düşünüyorum, çatlayan oje gerçekten damgasını vurdu, yeşilse hoşuma gitti benimde, sık sürcem gibi ;)

Sezsel by Sezgi dedi ki...

169 a bayıldım. Dedıgıne katılıyorum hemde sıddetle. Tek bır fırca darbesı ıle şişedeki rengi yaklamak.Bazen oje alıyorum ve şişedeki renk degıl sınır oluyorummm:(((

Dominika dedi ki...

yeşili beğendim.. her ne kadar sürekli kırmızı oje sürsem de, yeşili de bir denemek isterdim :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails