CECİNSTAGRAM :)

3 Eylül 2012 Pazartesi
Harıl harıl evlilik hazırlıklarıyla uğraşırken hayattan da kopmamaya gayret ediyorum...
İşte benim gözümden benim hayatım...

Her gün mecburiyetten köprüyü kullananlar ve trafiğini çekenler için pek mühim değildir boğaz köprüsü...
Ama ayda yılda bir geçenler için hoş bir ambiyans oluşturabiliyor...

Gidişimiz suskun...


Dönüşümüz muhteşem...


Ve Bostancı Lunaparktayız..
Kim demiş lunapark çocuklar için diye. Bu korkunç, ürkünç şeye bırak çocuğu hangi yetişkin biner :)
Çılgınlık diyor uzaktan bakmayı tercih ediyorum. Zira kalbim el vermiyor..


Bayram menüsünden...pilav üstü kavurma..


Betty Booplu kağıt havlumuz gülümsetti :)
 İşyerindeki ablamız almış lavobalar için. 



Ev ziyareti.. Ve Türk kahvesi eşliğinde dost muhabbeti, tadına doyulmayanından...


Bu tatlı muhabbetin olduğu evin çok tatlı bir parçası..
Arkadaşım da çok severek almış bu tabloyu..


Hep ev için değil tabi kendim içinde birşeyler alıyorum küçük de olsa..
Bu anahtar yüzüğü  aynı güzellikte çeşitlerinin bulunduğu Bakırköy'de bir bujiteriden aldım ve diğerlerini de almayı düşünüyorum :)



Ve tataammmm...

İşte karşınızda benim romantik gelin ayakkabılarım...
Bu kadar yüksek düşünmüyordum açıkçası ama sevdiceğin boyuna az da olsa yaklaşmam gerekiyordu :)
O çiçeklere bittim...
Umarım rahat ederim...:/




14 yorum:

Özlemden dedi ki...

çokkkkkkkkkkkkk güzelllll o ayakkabılar!

MaceraperesT dedi ki...

tabloya ben de bayıldımmmm. aldığı yeri bize söyler mi acabaa?:)

Leah dedi ki...

Anaaammmm o nasıl bir güzellikk! Güle güle dans et ayakkabılarının üzerinde cecim! Allah tamamına erdirsin bitsin bu tatlı telaşlarınız. :*

tubitos dedi ki...

Canim gelin ayakkabin cok guzel dugun yakin sanirim hayirli olsun simdiden

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

ceciliacım:) onlar ne güzel ayakkabılar.. Bol bol zıplayıp oynayacağın rahatlıkta olurlar inşallah:) Böyle güzelliğin insan üzeceğini hiç sanmam:)
Sevgileeerr

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ayakkabılara bayıldımm şık ve sade Allah içine sindirsin inşallah :)

cecilia dedi ki...

ozax: ayyyş mutlu oldummm bu yorumlara, teşekkürlerr cnm :)

MaceraperesT: İnternetten aldım dedi, sanırım online alışveriş sitelerinden birinden fiyatı da 90 TL gibi bişeymiş ama senin için sorarım cnm tekrar ;)

Leah: Çok teşekkür ederim içten yorumun için leahcim, inşallah hayırlısıyla biter ve gülümseyerek hatırlarız bu tatlı telaşları :)

tubitos: evet tubitomm seninkinden yakın değil ama 68 kaldı :) teşekkürler beğenmene çok sevindim..

Beyaz Bezelye - Bugy: Aslında tam da "ben bunlarla oynayamam ya" diye düşünüyorum ama Allah büyük, zaten babetlerim de eşlik edecek bana o gün, teşekkür ederim güzel yorumun için :)

BOŞNAK KIZI: çok teşekkür ederim, aminnn :)

El ele geziyoruz... dedi ki...

fotoğraflar harika :) kolay gelsin bu arada evlilik hazırlığı hiç kolay değildir ama yine de çok eğlenceli değil mi? :)
ben de bi ara bloğuma beklerim "Düğün" linkinden evlilik hazırlıkları ile ilgili yazılarıma da ulaşabilirsin :)

www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

El ele geziyoruz... dedi ki...

fotoğraflar harika :) kolay gelsin bu arada evlilik hazırlığı hiç kolay değildir ama yine de çok eğlenceli değil mi? :)
ben de bi ara bloğuma beklerim "Düğün" linkinden evlilik hazırlıkları ile ilgili yazılarıma da ulaşabilirsin :)

www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

Ayshenur dedi ki...

ayy cnmm bnmmm ayakkabılarını yeriimmmm fotolar bi harika da en güzeli o işte :)

PINKY FASHION dedi ki...

gelin ayakkabıların hayırlı olsun ve uğurlu olsun;)

sevda s. dedi ki...

Gelin ayakkabıların çok güzelmiş canım. Mutlulukla giyersin inşallah :)

milky dedi ki...

Ayakkabılar çoook güzel. Allah mutlu etsin.

Miss Sensible dedi ki...

Gelin ayakkabilarina bayildim resmen, uzun suredir okuyamiyordum blogunu dugun ne zaman?

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails