Acıktıran Kareler...

26 Eylül 2012 Çarşamba
Bilgisayarımdaki fotolara bakarken bol bol yeme içme resmi buldum..:)


Ofis atıştırması..İçlerinde en masumu.
Sultaniyi çok severim..Bunlar 3 Kardeş, Yulaflı, Burçak ve Sultani.
Hayırlı evlatlar yani, bunlardan zarar gelmez...:)



Bu hiç masum değil, ama benimmm yasak aşkımmm!
Browniii intense her derde, sıkıntıya bire bir. Ye ve unut :)



Bolu'da İsmail'in yerindeyiz.
Etlerimiz pişerken biz de bu gelenlerle midemizi yatıştırıyoruz..



Otelde akşam yemeğindeyiz..
Pilav yemesem doymuyorumm malesef :)


Katıldığımız bir davetten..


Bu da klasik bir AVM yemeği...



Acıktınız mı? Hadi canımmm? :)


13 yorum:

Özlemden dedi ki...

Acıktık tabisiiiiiii:))))))
Yulaflı, burçak, sultani üçlüsünden evde her daim bulunur, çok severm:))))))
Afiyette kalın hep:)

Unknown dedi ki...

olmazki ama böle de yapılmaz ki, nım nım nım :)

Unknown dedi ki...

Allahım resimlere bakarken kalori hesabı yapmak ne zor :) ama dediğin gibi ye ve unut :)

Rosesapling dedi ki...

Eveeeeeeeeeeeet acıktık =)))
Afiyet bal şeker olsun ama et olup but olmasın ;)

Adsız dedi ki...

browni intense <3

Unknown dedi ki...

Çok güzel resimler bunlar ben yemekten şimdi geldim tok olmama rağmen yinede çok güzel görünüyorlar:)

Junkhead dedi ki...

Oooffffffff, browni intense hakkaten ayrı birşey di miii :D Ben elimde olsa alır 3er 5er yerim ama işte aşırı kalori olduğu için 40 yııılda bir alıyorum :( İnsan onu yerken bulutlarda uçuyor resmen hahaa :D

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Browni yerken kendimi kaybederim ben Nasıl bir bilinç kaybı yaşatır belli değil:D
Acıktım tabii oradan iki köfte alsam pilava da 2 kaşık atsam:)

mühendis dedi ki...

off off off olsa da yesek kareleri olmuş :)

Düş Kızı dedi ki...

Gırtlağıma kadar toktum ama valla acıktım :))) Gidip bir Magnum bademli mi alsam, ne... ;))

Grace Happy dedi ki...

ben son resmı gormeyecektım :)

GüzelGül dedi ki...

acikmammi canim yaaaa zaten rejimdeyim icim gitti :)

Mein Blog/Blogum

sevda s. dedi ki...

Sultani yi sevmeyen bi tek ben mi varım acaba? Çevremde herkes çok seviyor. Brownie İntense hergün yesem bıkmam da malum sebeplerden yemiyorum :) Benim de yasak aşım yani. Bi de ben de pilavsız doymam :)
Afiyet olsun canım.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails