Favoriler Mimi...

16 Eylül 2012 Pazar
Uzun zamandır zaten çok sık post yazmaya zaman bulamadığımdan mim cevaplamayı tercih etmiyordum. Ama Özlemcimin mimini yapmamak olmaz, unutmadan hemen sıcağı sıcağına yapayım dedim..

1-Favori rengin?
-Bilmeyen yoktur bu bloğun sahibi Kırmızı aşığı-




2-Favori hayvan?
Uğur böceği :)

3-Favori sayı?
3

4-Favori içecek?
Ayran
Reklam almadım cidden :)



5- facebook? - twitter? : 

Sanırım ilk göz ağrısı facebook'a ihanet etmicem :)

6- Tutkunuz?
fotoğraflar, gezmek, çikolata, alışveriş ki bunun için takı, ayakkabı, elbiseler giriyordur haliyle...


 7- Hediye almak mı, vermek mi?
Her ikisi de tabiki  birine hediye vermek, mutlu etmek çok güzel bir duygu ama aynısını senin için yapınca insanlar bu duygu katmanlaşıyor, sanırım anlatabildim :)

8- Favori günün?
Cumaaa diye haykırmak istiyorum burda..

9-Favori Çiçek?
Kıpkırmıızı güllere kim Hayır der...
f


ve kırçiçekleri..papatyalar...naif, saf, tertemiz...


Ben de bu mimi tüm izleyicilerime gönderiyorum...:)

6 yorum:

Özlemden dedi ki...

Canım ellerine sağlık, biliyorum yoğunluğunu, hatta mimlerken çok da tereddüt etmiştim ama sen kırmamışsın beni, tekrar tekrar teşekkürler.
Öpüyorum!

Missy dedi ki...

Ojenin ne güzel olmus öyle ve kirmizi rujlar en güzelli!

Unknown dedi ki...

canım özlem sağolsun mimlerde buluşturdu bizi ikinizin bloğuna da bayılıyorum arşivlere gözatıyorum arada bi iyi ki yazıyosunuz sakın bırakmayın:)

Beauty Follower dedi ki...

Lovely pictures!

PINKY FASHION dedi ki...

uğur böceklerini bende çok severim, cuma konusunda ise kesinlikle katılıyorum;)

sevda s. dedi ki...

Uğur böcekli ojen çok güzel olmuş, ben de deneyeceğim :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails