Leopar Candır..

13 Eylül 2012 Perşembe
Leoparı sevmeyen bayan... vardır elbette.
Eskiden çok kokoş bulurdum hiç elim gitmezdi.
Ama insanın zevkleri değişebiliyor.
Bir çoğumuzun dolabında bir tanecik de olsa leopar desenli birşey mutlaka vardır.
Bahsettiğim düğünün kına gecesinde bu leopar elbisemi tercih ettim.
Kırmızı rujum ve siyah topuklu ayakkabılarım...
Leopor çok aksesuar istemediğinden küpeler ve siyah bileklikle tamamladım..



Burda biraz tombik çıkmışım sankim :)


Dantelli sırt detayına bayılıyorum..



6 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

candır walla, bende ayakkabı istiyorum leoparlı seksi bişiy :)

CMOS dedi ki...

çok yakışmış ancak bana fazla geliyor ama gönlümde onda.. o yüzden bende detaylarda kullanmayı tercih ediyorum. Şapka, eldiven, çanta gibi :)

Özlemden dedi ki...

vuuuuuu Bacım bu ne güzellik!Ben cesaret edip giymiyorum ama giyenlerde de eğer senin gibiyse bayılıyorum.
Sevgiler, kolaylıklar tabiii.
Bu arada zaman bulursan seni mimledim, öpüyorum!

cecilia dedi ki...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss: süper olur eminim, yakışır prensesimize :)

CMOS: evet tatlım bende detaylarda kullanıyordum bu benim ilk elbisem ama beğenmenize çok sevindim :)

ozax: cnm benim o senin güzelliğin teşekkür ederim ama sen de ufaktan kullanmaya başlarsın ilk önce sonra gerisi geliyor :) hemen bakıyorum mucx :*

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ay sevmezmiyim hiç leoparı:)ama genelde evde ve aksesuarlarda kullanmayı seviyorum ben..önceden tek simgemdi bekar evimde çok kullanmıştım, bu evime taşımaya hevesim kalmadı....hatta halk içinde içine banu alkan kaçmış bakteri diye tanırlardı beni:)
sende elbise müthiş durmuş kuzum ,bahsettiğin gibi hiç de tombik değil taaaammııı,ağzını topla bi kerem:)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

Aynen ya leopar mi asla derdim, ucuz gorunurdu gozume ana simdi leopari oyle guzel sunuyorlarki gel de alma:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails