Mutfakta Kimler Var?

11 Eylül 2012 Salı

Çeyizimde bulunan parçaları nereden aldığımı paylaşırsam belki fikir isteyenlere yardımcı olabilir diye düşündüm. Yoğunlaştığım markalar Karaca ve Schafer oldu.
Resimler temsilidir*


Yemek takımım Karaca'dan...



Çatal bıçak kaşık takımım da...


Ve kahvaltı takımım da...


Onun dışında bir çok ufak tefek mutfak araç gereçlerimi de Karacadan aldım..

Tencerelerim hisar ve schefer..


Bardak takımı schafer..


Seramik tava seti schefer..

Çaydanlık, cezve vs. çelik set yine schaferdan..


Orjinal olsun küçücük olsun, benim olsun..
Bu yumurta kalıpları bernardodan. Diğer takımları aldığımda bu mutlululuğu almamıştım.
O omletin şekilli çıkması varya işte mutluluk ve keyif bu.. :)
Gördüğünüz gibi çeyiz kulemizde sınıra, tavana gelmiş bulunmaktayız ki sadece bu bir köşe. 
Son alışverişlerim İkea'dan.
Takımlar dışında kalan ıvır zıvır mutfak gereçlerini ikea, mudo, cam dünyası, tefal, bernardo ve esse gibi yerlerden aldım..Almaya da devam ediyorum. Mutfağımda yer kalmayacak diye korkuyorum..Mesela 3 tepsim oldu, mesela çok mu gerekli bilinmez pizza bıçağım bile var :)


Tavsiye edebileceğiniz ürünler, mağazalar ve bunu mutfağına mutlaka al, çok işine yarayacak dediğiniz bir şey varmıdır bayanlar?

14 yorum:

nily21 dedi ki...

hepsi birbirinden şık...özellikle bardak setine bayıldım..Allah mutluluk, sağlık ve tabii ki aşkla dolu günlerde, bol bol kullanmayı nasip etsin...

Özlemden dedi ki...

Güzel Günlerde kullan canım hepsini:))))Düdüklü tencere almışsındır herhalde, almadıysan mutlaka al, elin kolun oluyor mutfakta.Ben bir-iki küçük hatta minik tencere almıştım artan yemekleri koyamak için, yetmedi sonra tekrar aldım.Isıtması çok kolay oluyor.Saklama kabına koysan ısıtırken tekrar bulaşık çıkıyor.Havası alınan saklama kaplarından al, gerçekten daha uzun süre dayanıyor içine koydukların.
Zaten eksiğin bitmez, ben evleneli 2 seneyi geçti, hala alıyorum mesela:))))
Sevgiler!

Nimo dedi ki...

Eee beni oku o zaman :)


Güle güle kullan şekercim zor dönemler :)

pofiş♥ dedi ki...

güzel günlerde kullan canım benim...

benim 10 15 tepsim vardı :)verdim dağıttım 5 düşürdüm :)

şöyle güzel bi bıcak seti al mesela;)
emsanın seramik 3 lü bıcak setı gördüm gecen guzeldi bayıldım :)

Unknown dedi ki...

Guzel gunlerde kullan insallah.Ama evin eksigi hic bitmez 2 senedir evliyim hala bitiremedim eksik alisverisini , zamanla farkediyorsun , yerlestikce cikiyorlar ortaya yama gibi :) ben her yeni postunda acaba gelinligini mi paylasacak diye heyecanla bekliyorum ama :/

cecilia dedi ki...

nilgun: cnmm çok teşekkür ederim güzel dileğin için beğenmene sevindim :*

ozax: düdüklüm var cnm schafer takımının içinde. ama saklama kabımda bol valla daha almiyim..

NİMO =) : okumammı nimomm takipteyimm ;)

pofiş: maşallah pofişim seninki cidden abartı olmuş :) bıçak setim var tatlım, öyle hatırlıyorum :) annem almış olabilir onu. ama emsana bakıcam ;)

Enosh Baris Opoka: Doğru diyosun ama biyandan da fazla eşyayla doldurma diyolar nasıl olsa daha sonra bol bol vaktim olucak istediğimi almak için.
gelinliğimmi? :) aslında sürpriz olsun istiyorum..:)

MaceraperesT dedi ki...

söyleyen oldu mu bilmiyorum ama limon sıkacağı, pirinç ve makarna süzgecini unutma:) ufak ayrıntı ama mühim mesele:)

Miss Sensible dedi ki...

Gule gule kullan canim hepsini, yeni gelin evi pek özenli olur :)

assortiek dedi ki...

güle güle kullsn canım,herşey gönlünce olsun:)

CMOS dedi ki...

aman tanrııım hepside harika bunlarııın :)

cecilia dedi ki...

MaceraperesT: Onların herpsi var kuzum, küçük gereçler olduğu için pek bahsetmedim ama doğru diyosun çay süzgeci bile önemli bi yerde :)

Miss Sensible: Bakalım nasıl olacak cnm teşekkür edeirm :)

AssoRTieK: sağol tatlımm, senin de öyle ;)

CMOS: teşekkür ederimmm daha harikaları senin olsun :)

MeLc dedi ki...

Güle güle kullan canım evleneli 2 seneyi gecti ama hala evin eksiği bitmedi :) o yüzden hiç kafanı takma genel olanları al kullandıkta eksiklerini anlayıp tamamlarsın canım

BERRY-DEW dedi ki...

Yumurta kalıpları ne kadar şirin :)))

http://berry-dew.blogspot.com/

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............o yumurta kalıplarından hemen benimde olmalııııııııııı

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails